Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mit gondoltok a SUVok tenyerel...

Mit gondoltok a SUVok tenyereléséről?

Figyelt kérdés

A legtöbb autógyártó, bővíti a SUV kínálatát, mert szerintük nagyon népszerűek lettek, nagy igény van rájuk.

Most már a nagyobbak k is kezdenek elterjedni.


A Skoda most mutatta be a saját közepes méterű Suv-ját.

De, a közepes SUV annyit jelent, hogy körülbelül akkora, mint egy Octavia kombi, vagy pár centivel nagyobb.


De, a franciák sem akarnak lemaradni.A Peugeot bejelentette, hogy az 5008 ezentúl nem egyterű lesz, hanem SUV.

[link]

Kb akkora lesz, mint a Skoda most bemutatott modellje.


A Suvok divatja,Amerikából jött, vagy az emberek jobbnak tartják őket, mint a sima autókat?



2016. szept. 11. 12:55
 1/2 anonim ***** válasza:
64%
Csak farok meret kompenzalasra lehet hasznalni ezeket. Arra valoban nagy szukseg van.
2016. szept. 11. 13:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
48%
Szerintem ezt az EU-nak már rég szabályozni kellett volna, hogy mondjuk az újonan eladott autóknak legfeljebb 2%-a lehet SUV (most csak mondtam egy számot). Egyrészt közlekedésbiztonsági szempontból baromi problémás, ha SUV ütközik normál autóval, másrészt nyílván a környezetvédelmi alapelvekkel is homlokegyenest szembemegy a nagy hasmagasság+nagy tömeg kombó. Nyílván azon túl, hogy az autógyáraknak és beszállítóiknak baromira jó üzlet +2-300 kilogrammnyi autót eladni és szervizelni (ha belegondolunk, ez valahol nemzetgazdasági érdek is lehet, pl. németeknél), ezeknek igazából semmi köze nincs a tényleges terepjárókhoz és haszongépjárművekhez. Tehát az az érvelés alapvetően hülyeség, hogy azért vesznek az emberek ilyet, mert néha elmennek terepezni. Ezek olyan járművek, ahol már azt is félti a tulaj, ha az áruház parkolójában megkarcolják, hát még ha nyakig be kéne sározni meg bemenni vele a fényezést jól összekarcoló rekettyésbe. Meg egyébként az európai közúthálózat is inkább halad az egyre jobb minőségű utak irányába (még ha lassan, de Magyarországon is), tehát a főutak egyre tükörsimábbak és kátyumentesebbek (bár ha sok ilyen SUV-t vesznek még az emberek, előbb-utóbb egyre nagyobb kátyukat válynak majd az útba). Én inkább egy nagy marketinggépezetet látok e mögött - nem feltétlen a gyártók részéről, ők már csak reagálnak egy kialakult trendre, hogy mi itt a XXI. században most nagyon visszamegyünk a vadonba és szofisztikált életmódunk helyett felfedezzük a természetet. Ha megnézed a gyári sajtófotókat az ilyen autóknál, mindig valami idilli természeti környezetbe próbálják helyezni a járgányt - itt mondjuk óceán, de gyakori a sivatag vagy egyszerű földút is. Talán csak a Nissan Jukenál mentek ezzel direkt szembe, hogy valami városi crosovernek marketingelték, de ott ezt ki is hangúlyozták, hogy az a lényege, hogy szembemegy a divattal.
2016. szept. 11. 13:35
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!