Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Keverhetek e két különböző...

Keverhetek e két különböző márkájú 10w 40 es motorolajat?

Figyelt kérdés
Fiat unomban észrevette hogy a pálca nem er bele az olajba gyorsan utana is töltöttem masfel liter castrol 10w40 es olajat ami volt otthon aztán vettem egy mas márkájú de ugyanugy 10w 40 es olajat de tanácstalan vagyok hogy a kettot ha osszekeverem lesz e bármi baj?

2016. szept. 5. 20:52
 1/9 anonim ***** válasza:
Nem lesz semmi baja nyugodtan beleöntheted.
2016. szept. 5. 21:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
Keverni lehet, csak nincs sok értelme. A hozzátöltögetéssel nem ürülnek ki a motorból a kopadékok és szennyezők, amit a kenőanyag összeszed, legfeljebb kicsit felhígul. Mondjuk ha már másfél liter olaj hiányzott a motorból, gondolom az a járgány már a koporsószegnél jár, tehát te tudod, hogy meddig éri meg neked anyagilag játszani ezt a játékot, mert az a motor hamarosan távozik az örök olajmezőkre.
2016. szept. 5. 21:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:
Hat én ezt az autot kaptam ajándékba egy rokontol es meg atiratnom sem kellett namost sok koltsegembe meg egyenlore nincsen :'D az itt a problema hogy ez a rokon tömte ezt az autó a draga tescos olajjal ami csak igazabol szetbassz az kenest nem adott neki es konkretan semmitse foglalkozott vele csak jart vele..na hogy most mennyire véres a torka neki azt nem tudom lassan egy honapja nallam van napi szinten 50-60 kilométert jarok vele pocre indul igazabol lehet hogy a lz utolsokat rúgja nem akarok hazudni nem tudom.
2016. szept. 5. 21:13
 4/9 anonim ***** válasza:

Ha valóban 1.5 liter olaj hiányzott belőle akkor annak már kb annyi.

Persze lehet gyűrűzni,de ilyen mértékű kenési hiányossággal kapott a hengerfal is valószínűleg,így fúrni is kéne.

Utána ott van a hajtókarcsapágyak esete,amik biztosan cserések ilyenkor,és ha nem japán gép,akkor jó eséllyel a főtengelyt is köszörülni kéne,na meg ilyenkor a vezérműtengelyek is kapnak.

Ha nem egy átlagon felüli különlegesebb blokk,akkor egyszerűen keresnék egy jó állapotú bontott motort hozzá.


Persze eljárni el lehet ilyen autóval,csak oda a kompresszió,zabálni fogja az olajat szép füsttel párosítva,majd idővel csattogás közepette megszorul.


Milyen autóról van szó,mekkora motorral?

Mennyit ment kevés olajjal?

2016. szept. 5. 22:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 A kérdező kommentje:
Egy 1995 os Fiat uno 1.0 45 le. Keves olajjal talan par napot ment mig észrevettem a bajt
2016. szept. 5. 22:26
 6/9 Johnny Bravo ***** válasza:
2016. szept. 5. 22:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
Ha az ACEA minősítései megegyeznek az olajoknak akkor igen.
2016. szept. 6. 08:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:

A lényeget az utoljára elöttem szóló írta le,a minősítés fontos,nem csak a viszkozitás.

Mig meleg motornál nem füstöl kéken,addig rendben van a motorja.

A FIAT igénytelen a szó jó értelmében.

Vize legyen meg olaja...

2016. szept. 6. 09:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
#4-es persze a japán gépbe meg véletlenül sem kell fotengelyt koszorulni, kb ha nem 25-30japan autónak koszorultettem a fotengelyet akkor egynek sem, de látom te is abban a hitben ringatod magad hogy a japán az elpusztithatatlan, közbe meg ipari hulladék mind 20ev autószerelő tapasztalat ezt mutatja. A kérdésre valaszolva annak a motornak már valószínűleg annyi ha ilyen mennyiseget kell utana tölteni, meg kéne generalozni a mtort
2016. szept. 6. 20:58
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!