Egy autómárka, hogyha felvásárol egy másik márkát, akkor feljebb pozicionálja magát?
Németeknél a Volkswagen metamorfózisa ilyen, a franciáknál meg a Renault.
A Volkswagen kezdetben tényleg egy mindenki számára elérhető népautó volt.A német kormány direkt erre a célra hozta létre a harmincas években.Ennek előfutára a Bogár volt.
Aztán, elkezdett növekedni, megvette az Audit, Seatot, Skodát is.Eldöntötték, hogy az Audi lesz a prémium, a Skoda, Seat a népautó, bár ez a kettő eredetileg olcsó tömegautónak indult, de népautó lett belőle.
A Volkswagen viszont a népautó és a prémium közé tette magát árban és minőségben is.
A Renaultnál is hasonló történt, csak kisebben.De, más irányú volt a fejlődés.
Eleinte volt népautó, aztán elmentem az olcsó tömegmárka fele, majd felvásárolták a Daciát, meg a Nissant is félig.A Nissan maradt, ami.A Dacia meg lett az olcsó márka, elfekvő, fel nem használható készletek felhasználója.
Az új modelleknél már ők is feljebb tették magukat.A modellkínálat változása ,formák , anyaghasználat,összeszerelés minőségének javulása is ezt igazolja, most fognak piacra dobni egy nagyobb méretű Suvot is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!