Egy autónak hány másodperc alatt kell 50 km/h sebességre gyorsulnia ahhoz hogy jól gyorsuló kocsinak lehessen nevezni?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nekem első kocsim 2002-ben egy 98-as 1. generációs 206 PUG volt ,1.4 -es 75 lóerős.
Nem volt erőgép ,de annyira kis kompakt ,de még is jó kocsi volt,olyan volt ,mint az egyszeri asszony : lehet más asszonynak nagyobb feneke volt,de még is imádtad.
5 éve van 2000es RC-m,200 nm nyomaték igen,1-be megpadlózni nem tudom már ha 20-30-on van se,mert érzem,hogy itt elkapar ,igaz ott már csak pillanat erejéig (30e ft/db áras gumi ,drágábbat nem veszek),2-esben sem tudom pl: kanyarban megpadlózni.
Lehet csak 200nm a max nyomaték,de a 220 cdi ,azért más valljuk be,dízelmotor,persze hogy nyomatékos alapból ,ha nyomatékra mentem volna akkor egy 270-es clk mercit vettem volna kb...
Mégegyszer és utoljára mondom
A legtöbb Opel Astra F valóban csak 10 másodperc alatt képes felgyorsulni 100-ra,az enyém viszont ennél jóval gyorsabb.Elvileg ennek nem szabadna hogy így legyen ezért akartam megtudni itt hogy mégis mi a fenét csináltak ezzel a kocsival hogy ilyen gyors lett?
Azt se győzöm hangsúlyozni hogy ott van még ugye a kick-down kapcsoló.A legtöbb Opel Astra F-ben NINCS kick down kapcsoló és e nélkül LEHETETLEN 100-ra gyorsulni 6 másodperc alatt Opel Astrával
De úgy látszik nem tudjátok mi az a kick down kapcsoló ezért felvilágosítalak benneteket.Ez a gomb a gázpedál alatt van amit lenyomva a motor teljesen kipörög és így jelentős gyorsulás érhető el.Egyszer próbáltam ki egy rövid ideig külterületen és úgy hagytam le a kocsikat így mintha bicikliseket előztem volna lefele.Természetesen ez nem arra való hogy napi szinten használjuk,elvileg vészhelyzet esetére tették bele a kocsiba ezt a funkciót
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Tehát tiltásmegszakítás.
Aranyos,viszont jobb ha tudod ,hogy amikor nincs elektronikus tiltás a motornak akkor úgy megölöd mint a pinty a motort.
A gyári motor azért pl: 90 lóerő ,mert adott komponensekkel olyan beállításokon stabil,és megbízható és úgy éri meg ennyi.
Viszont 2 nap múlva reggel 8 kor kezdődik az NFS szezon kedves kérdező,ott is lesz kick down button :)
Az Oban csillagfutam c. rajzfilmben is van bizonyos rejtett senki sem tudta hogy van alapú boost gomb.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
HA jól értelmezem akkor azt akarod mondani.
Ha nem nyomod neki annyira, 3000-nél elvált és úgy kb 6 másodperc alatt van 100-on ha, pedig ez a kick down is játszik, akkor pedig 5 sec.
A kick down kapcsoló az arra való, ha mész 5-ösbe 100-al de lapadlózod akkor vissza fog váltani neked, modnjuk 3-asba, A Sport fokozat ami miatt kipörög teljesen.
Szóval amit írtál az hülyeség...
Inkább egy képet rakj ki a motortérről vagy egy videót a gyorsulásról. Ez miért nem megoldható?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
".A legtöbb Opel Astra F-ben NINCS kick down kapcsoló"
Szerintem az összes automatában van kickdown kapcsoló.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!