Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Én vagyok ennyire mázlista...

Én vagyok ennyire mázlista vagy német és japán autó tulajok csak fröcsögnek?

Figyelt kérdés

Megane 1 1.6 16v 123e km-err vettem 190-el adtam el csak olajcsere és szűrök első fékbetétek.

megane 2 2.0T 163le 90e km vettem vezérlés csere (mert előírás) olaj és szűrők első hátsó féktárcsák és betétek csere. 150e km-er adtam el


peugeot 307 1.6hdi 200.000km-el vettem 260.000-er adtam el olajcsere + szűrők, mert előtte mindent megcsinált a tulaj ezért is vettem meg ennyi km-es dízelt mert ismertem a tulajt.


Most alfám van hiba mentes megy, semmi de semmit nem költöttem autóimra a még izzókat sem.


Mázlista vagyok vagy baromság ez az olasz francia előítéletek.


2016. aug. 23. 20:43
1 2
 11/12 anonim ***** válasza:

Eszkuze moa, kedves márkatársak...

Nem azt mondtam, hogy átvizsgálás nélkül vettem meg az autót. Szervízben átvizsgálták, 90%-ban klappolt minden.


Az már más helyzet, hogy a francia, meg az olasz autókról általában fröcsögtök. Én nem mondtam, hogy a fosvágen rossz autó. Az, hogy én kifogtam ezt a gyönyörű példányt, az egy dolog. Nekem még mindig vastagon megéri, amennyiért vettem.


Viszont, előtte olasz autóm volt, amiben a kötelezőkön kívül csak generátort kellett egyszer cserélnem. Előtte volt mutyukim is, amiben szintén csak a kötelezőket kellett cserélni, zsigulim is volt, abban is csak az olaj, meg a biztosítéktábla volt, amit csinálni kellett. Előtte kispókom is volt, ami elment 100.000-t, anélkül, hogy költeni kellett volna rá, előtte 120-as skodám is volt. Eddig csak a fosvágennel szívtam ekkorát, ami nem jelenti azt, hogy a márka rossz lenne.


Ezek barátaim, rejtett hibák voltak, amit lássatok meg szervíz átvizsgáláskor, bontás nélkül, egy váltószimmering, citrom, PD tömítés öregedése, turbó tengely lógás, tudom, hívjam a szupermanust, neki röntgen látása van.


Végezetül, nem a márka szar, csak a gazdái voltak sóherek, tehát mindegy, hogy mercedes, BMW, fosvágen, rönyó, fiat, pözsó, vagy saab-e a kiválasztott autó, gondos karbantartással egyikre sem kell többet költeni, mint a másikra. De, ahhoz olyan gondos tulajdonos is kell.

2016. aug. 24. 13:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/12 anonim ***** válasza:
ezt talán úgy néz ki hogy sosem értik meg az emberek,turbódízellel azért van több embernek problémája mert sok ember megveszi öccázér az Audi,Bmw 180E km-es autókat,amiket meg kell párral szorozni...hát persze hogy szerencsétlen autónál már lehetnek gondok,némelyik tényleg 500-600E km-t futottak és igen a kereskedőknek van arcuk visszatenni 180-ra. Nos ez a kisebb benzineseknél kevésbé alakul ki,hiszen kevesebbet autóznak velük,főleg egy kis köbcentis suzuki...persze hogy kisebb vásárláskor is a rizikófaktor.Nekem turbódízelem van,elég körültekintően vásároltam és hát ez ugye nem öccáz vóót :)
2016. aug. 24. 18:31
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!