Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Sok hengeres autót, Nyugat-Eur...

Sok hengeres autót, Nyugat-Európában is csak a jómódúak engedhetnek meg?

Figyelt kérdés

Sok henger alatt a 6 és az attól felfele levőket értem.


Gyakran járok Ausztriában, ahogy nézem az autókat, tulajdonosaikat, feltűnt, hogy 2 literesnél nagyobbakat nem tartanak.

Tehát, az átlagember nem engedhet meg magának egy két literes középkategóriás limuzinnál nagyobbat.Főleg a Passatok, Mazda 6-osak népszerűek.Azokból is a dízel.


Aki kicsit átlag feletti, az már vesz Audi A4-est, vagy BMW 3-ast.

De, ennél nagyobbakat, nagyobb motorral nem nagyon vesznek az átlagemberek.



2016. aug. 21. 12:46
 1/9 szántóvető ***** válasza:
hát ez érdekes,én pont az ellenkezőjét látom.biztos hogy autsztriába szoktál menni?
2016. aug. 21. 12:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
Valószínűleg azért, mert nincs rájuk szükségük. Aki ki tud adni 2-3 milliót mondjuk egy 1.8-as 4 hengeresre, az ennyiből már tudna venni 6 vagy több hengerű autót is.
2016. aug. 21. 12:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:

Magyarországon is van Ferrari. Nem csepelen, vagy a nyóckerben, de van. valószínűleg te is olyan helyen jártál, mint nálunk pl. ferencváros. ott már vannak újabb autók, de bmw, merci, audi feletti kategória nem nagyon.


egyébként használtan a nagyobb motorral szerelt autó olcsóbb. (itthon legalábbis) valószínűleg azért, mert nehezen fenntartható, mindenki szabadulna tőle. ezzel azt akarom mondani, hogy a "sok hengeres autó" nem feltétlen a jó mód jele.

2016. aug. 21. 13:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:

Én németeknél pont nem ezt látom.

Az itteni magyarokban még benne van az az őskommunista beidegződés, amikor az 1600-os lada luxus volt.

Ők a törzsvásárlók az 1.2-es háromhengeres lendkereskes VW-okra.


A németek ha sokat ingáznak szivesen vesznek 2.0 literes dieseleket, hobbinak meg nagyobb dolgokat, 3.5-ös V8-at stb. Persze mindenkinek az ami neki fontos. Aki családit vesz, vesz mondjuk BMW X3-at X5-öt, de akár valami renault-t, csak nagy legyen meg ne egyen sokat.

A másik elvált kolegám meg valami 2.6os pontiac kabriót vett, mert most neki épp kapuzárási pánikja van.

A török villanyszerelőink S500-as mercit meg E-klassét vettek, majd az 500-ast pár év után gyrsan eladták, mert rájöttek hogy nem ócsó az alkatrész.


Szóval mindenki vesz mindent.

2016. aug. 21. 13:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
Nézz ki egyszer Bécsbe tele lesz nagy kategóriás kocsikkal. :)
2016. aug. 21. 14:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:

Azért nem is várhatod el, hogy minden udvaron egy 3 literes benzines vagy dízel dög álljon. Pedig így is többszöröse a nagymotoros autók száma Németben vagy Ausztriában Magyarországhoz képest. De hogy miért nincs mindenkinek 3 literes:

-a legtöbben új autót igyekeznek venni. Márpedig újonnan egy 3.0-ás Audi sok-sok ezer, akár 10 ezer eurókkal is drágább lehet egy 2.0-nál

-fogyasztás: a nagyobb motoros 1-2 literrel többet fog enni, és ha a német megy évi 50 ezer km-t, akkor súlyos pénzeket spórolhat a 2.0-val.

-adó és biztosítás: egy 3.0 TDI-re például 2000-2500 euró a biztosítás egy évre Ausztriában és Németországban. Akkor, ha már idősebb a tulaj!! Az adó is egy jó ezres legalább. Egy 2.0-ra a biztosítás is kijön 600-700 euróból, az adó max 300 euró.

-környezettudatosság: nagyon sok zöld van Ausztriában és Németországban, aki legalább önigazolásként próbálja "óvni" a földet. Tehát ilyen módszerekkel, hogy csak 2.0-ás BMW-t vesz, nem 3.0-ást.

2016. aug. 21. 20:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
100%

" és ha a német megy évi 50 ezer km-t, akkor súlyos pénzeket spórolhat a 2.0-val."


Igen, a V8 mellé vettem egy öreg dieselt(mert a vasműbe kár még ez is, de az öregebbre még több az adó), 1 év alatt megspóroltam az árát napi 70-80 km-en.


"-adó és biztosítás: egy 3.0 TDI-re például 2000-2500 euró a biztosítás egy évre Ausztriában és Németországban. "


Csak ausztriában. Németeknél a V8-ra fizetek 230 euró adót évente, mert zöld, a biztosítás már 500 alatt van a bonusok miatt. A diesel 2.0-ás, arra 330 az adó, mert sárga, nincs részecskeszűrő, és még bevezethetik a kék kártyát is, amit csak 2015 utáni dieselek kaphatnak. Ezt a témát felkapták a VW botránnyal. A biztosítás erre is 400 felett van valamivel.

Itt mindenki le akart beszélni a 2 literes dieselről, mert állítólag amit vettem, sok ond van vele, rá akart a szerelő is a 6 hengeres 3 literesre beszélni, mert az sokkal megbízhatóbb. Vettem észre, azok vagy megfizethetetlenek használtan is, vagy csillió km van bennük. Eddig lekopogom, nem volt a kisebbel sem gond. Ja de, egyszer kiment egy biztosíták és elkezdett fűteni a 30 fokban.:S

2016. aug. 21. 21:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
Hát akkor teljesen rendben van a biztosítás Németben, nekem valaki ilyen 2000 eurókról beszélt, bár lehet, hogy neki nincs bonus.
2016. aug. 21. 21:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
100%
Bonus nélkül én is letettem a hajam, 1200 lett volna, illetve annyi is volt, de az a V8 miatt volt, aztán szépen le ment 3 év alatt 700 környékére, meg itt is érdemes néha váltani, mert ezen a ponton váltottam és lett 500 alatt ugyanazzal a feltétellel, mert itt egységes a biztosítási limit. Az elején ha még kaszkót is kérek, akkor 1800-2200 is lehetett volna, úgyhogy az sem hülyeség amit mondtak, de azért egy átlagautónál megóssza az ember 1000 alatt kezdőként is.
2016. aug. 21. 22:21
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!