Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Európában miért olyan drágák...

Európában miért olyan drágák az autók?

Figyelt kérdés

Megnéztem pár amerikai modellt.Újan nem is vészes az áruk.


A "népautók" egészen kedvező árral rendelkeznek.


Például egy középkategóriás limuzin, Ford Fusion (Európában, kb Mondeo)magas felszereltséggel 8 millió.

Hasonló felszereltséggel Európában, egy ilyen autó 10 millió.Emellett, nagy V6-os motor van benne.


Egy hatalmas méretű, vezérigazgató limuzin, például Ford Taurus közepes felszereltséggel 9,5 millió.

Pedig ez akkora autó, mint a BMW 7 vagy az Audi A8.


De a Suvok sem drágák, egy közepesen felszerelt Ford Explorer, meg 11,5 millió körül van.

Ez pedig egy nagy Suv, méretre, mint egy Audi Q7.


A legendás Mustangnak at alapára 6,7 millió.A közepesé 10 millió.A csúcs Shelby pedig 16 millió.



Szóval, hihetetlen, hogy mennyire olcsóak az autók Amerikában és a nagyméretűek.

Az ottani fizetésekhez viszonyítva, szinte a "nem tétel" kategóriában van.

Használt piacról meg ne is beszéljünk.


Európában meg erősen túl van árazva az összes autó.

Egy középkategóriás limuzint, 7,7 millióval tudod elhozni a szalonból.

És ebben csak 4 hengeres motor van, abból sem a legerősebb.



2016. aug. 20. 09:21
 1/6 anonim ***** válasza:
62%
Az európai kocsik minőségileg jobbak (persze nem mindegyik), mint az amerikaiak. Ezért aztán többet is kérnek pl. egy BMW-ért, mint egy Fordért. Szerintem.
2016. aug. 20. 09:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:

A prémium kategória egy egészen másvilág.

A BMW,Merci,Audi ezek mind globális márkák.


Inkább az amerikai és európai népautókat érdemes összehasonlítani.

Az Opelt,Volkswagent,Renaultot,Skodát meg a hasonlókat.


Az USA-ban, egy Fusiont annyiért kapsz, mint Európában egy Focust vagy egy csúcs felszerelt Fiestát.

2016. aug. 20. 09:41
 3/6 anonim ***** válasza:
100%
A Mercedes 7.9, az Audi 8.8, a BMW 9.5, a Porsche 16.7 százalékos haszonnal dolgozik. A General Motors 8.6, a Ford 8.7 százalékos haszonnal. Az amerikai ezek szerint az autókat költséghatékonyan gyártják (hogy hasonló haszonkulcsok mellett olcsóbbak az autóik), de a kereskedői haszonkuloknak is nagy szerepe lehet az árkülönbségekben.
2016. aug. 20. 09:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
A népautókat? Az Opel haszna 1.3, a VW-é 1.7, a Seaté 2.1, a Renaulté 4.7, a Peugeoté 6.8, a Skodáé 9.6, a Ford európai részlegének 6 százalék.
2016. aug. 20. 11:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
100%

Nem csak haszonkulcs miatt van ez,hanem adózás miatt. Pl környezetkímélő kocsik támogatása : Ugyanaz az alap Toyota prius usaban 6,9millió ft-nyi dollár,németben 8mft-nyi euro, idehaza 9.6mft. Usa meg támogatja a hazai márkákat is,adózás -vám ott is beleszól.Sok esetben amerikai kocsi egyszerűbb ,nem olyan technikás mint egy európai ,nagy kcm-ből hozzák ki az erőt,nem kicsiből fújjatják fel trükkökkel turbókkal,ezzel is spórolnak.


De pl egy Vw Golf alapár kb azonos itt is ott is..

2016. aug. 20. 11:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
ez csak a bevallott hasznuk a menedzsment egy csomót lenyúl
2017. jan. 17. 19:32
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!