1. Könnyen hozzáférni bármely részéhez amit esetleg szerelni kell.
2. Fillérekért lehet hozzá alkatrészeket találni, főleg ha bontott alkatrészeket nézzük.
3. Egyszerű szerkezet, épp ésszel, és némi logikával kikövetkeztethető szinte bármi vele kapcsolatban. Ezért könnyű szerelni.
4. Nagy kereke van. :D S ezzel átrepül a legtöbb kátyún. Igaz, ez pár robogóra is igaz, de nem jellemző.
5. Váltós. Nem kell görgőket cserélni a variátorban ahhoz, hogy az ízlésednek megfelelő fordulatszámon hajtson.
Most hirtelen ennyi jut eszembe.
Ennek ellenére én robogós vagyok, gyerekkoromban elég volt nekem a simson. Meguntam, és utálom, hogy állandóan van rajta valami szerelni való. No meg utálom a hangját is már. Meg egy robogó szerintem kényelmesebb. No meg szerintem hülyén is nézne ki, ha simsonnal mászkálnék Budapesten melóba.
"hülyén is nézne ki, ha simsonnal mászkálnék Budapesten melóba.
"
Persze,egy kultikus jármű hülyén néz ki,de a kávédaráló undorító robogó az rendben van ugye?
Ezen kívül teljesen egyetértek veled.
Melyik simson jobb melyik robogótól?
Amúgy az első nagyjából pontosan közelítette meg a témát.
Neke Star, és Schwalbe tipusaim voltak. Na azokat kitalálták, de nagyon.
A mai robogók baromi korszerűek, hasítanak, mint a vihar, és nincs veleük probléma..
csak az ár..egy jó szimó 80-120...egy új fullextrás, szalon robogó egy milla környéke..(500-tól felfelé)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!