Simson s50b 60/5-ös henger?
És csak, hogy hozzá is szóljak.
Mielőtt esztelen és értelmetlen tuningolásokba kezdenél először megtanulhatnád a kétütemű motor működését. Ha teljesítményt akarsz kivenni a motorból, akkor rossz helyen tapogatózol.
Jól írják a hozzászólók.
Ha motorozni akarsz, vegyél nagymotort.
Százszor leírtam már, sőt több ezerszer olvastam másnál:
A Simson nem 80-100km/h-s sebességre lett tervezve. Ki lehet hozni belőle a 140km/h-s végsebességet is, de beleforgatsz legalább 300ezret mire lesz egy instabil, túlfúrt, idejétmúlt "motorod" mely vetekszik a kávédarálók hangjával, miközben szétesik alattad a váz 120-nál.
Jó ez a henger, de csakis nyomatékos verzióban. A 3 sebesség miatt nagyot esik a fordulatszám. Szerintem beszélj a sráccal, mert a meglévő hengeredet is meg lehet így csinálni. Akkor olcsóbb lesz. Ha ő nem vállalja tudok privátba ajánlani mást aki megcsinálja.
Gondolj majd még a karbira, erre a torokátmérőre már egy Amalt illik rakni. Tudom van bvf, dellorto stb, de jobban kijössz az Amallal.
Azt meg hogy megéri-e eldöntöd magad. Szép lenne egy felújított főtengely is, meg olyan szerelő aki nem csavarhúzóval feszegeti szét a blokkot. Tudja mi a nyomatékkulcs és a henger tömítéskészlettel pontosan beállítja a vezérlést. Aztán kell valaki aki a karbit beállítja súber és fúvóka készletből. Itt az emberek 90%a elvérzik, mert a 2őt csavarunk az alapjárati csavaronnál megáll a tudomány
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!