Nem szűnik meg, de Waberer György eladta szinte az összes részvényét, és nem tudom felfogni, hogy miért.
2016. júl. 31. 16:01
Hasznos számodra ez a válasz?
4/7 BiTOPro97 válasza:
Azért mert többet kapott érte, mint amit ért neki.
Ez megy Európában.
Például EU-n belül csak egyetlen egy svájci konszern kezében lévő cégek készítenek autófestéket - utoljára a gyógyszer ipari részlegét cserélte el, egy másik német - svájci cég autófesték részlegére, az volt az utolsó konkurens. És nem kis részét az félkész alapanyagnak, EU-n kívül gyártja. Multi utána a védő vámok mellett szabadon játszik az árakkal.
2016. júl. 31. 19:53
Hasznos számodra ez a válasz?
5/7 anonim válasza:
Hát na, lehet én vagyok a hülye kisember, de ha enyém lett volna Európa harmadik legnagyobb fuvarozó cége, amit egy csőd szélén álló cégből futtattam fel, már büszkeségből sem adtam volna el. Na de ezen a szinten már mindenkit csak a milliárdok szaporítása érdekel? Csak nem értem minek.
2016. júl. 31. 20:22
Hasznos számodra ez a válasz?
6/7 BiTOPro97 válasza:
Én is multi ellenes vagyok. - és nem önérdekből.
Manufaktúránál be kellett volna fejezni a gyártás kapacitás növelést, úgy még autót is gyártottak még Ford előtt, sőt utána is sokáig.
Amit egy normális manufaktúra gyárt tartós fogyasztási cikket, na az túl éli a tulajdonost. Sőt, sok ha ápolják, és karban tartják, akár sok-sok évszázadig jó.
2016. júl. 31. 20:55
Hasznos számodra ez a válasz?
7/7 anonim válasza:
a hungarocamion miért állt volna a csőd szélén?! nagyon jól ment a szekér, de az idióta komcsi állmosítás eredményeképpen az ilyen zsidók rátehették a kezüket és semmi munkával profitálhattak belőle. WGY egy taxis volt régen, csak elvett egy nagykutya kislányát és onnantól kezdve változott meg az élete és lettek kapcsolatai. ennyi
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!