Ahogy a mindenkori mondás tartja 318is alatt nem érdemes BMW-t venni, mert gyenge. Nem mintha a 318is erős lenne(~140ló), de ez azért már elviszi az autót.
Versenyezni ekkora autóval nem állnék le főleg városban, mert egy 1.3-as magyar swift is elpics@zza ha versenyezni akar.
318i 143 Le 0-100 9.3 sec
130 Le TDI [Golf IV, Octavia I-II] 9.6 - 9.7 sec
Suzuki Swift 1.3 0-100 13 sec
Suzuki Swift 1.3 GTi 0-100 9.7 sec
fúúú te honnan szedted ezeket az adatokat? :D
javítanám...
BMW 318 140LE 0-100 10,2 sec
Suzuki Swift 1.3 GTI 8,6 sec....hm... :D
110LE+chip TDI 7,5 sec...üdv
#9: Ezeket az adatokat nagyon elnézted. Megmutatom, hogy hol:
Itt vannak a források:
BMW 3 (E46) 318i (143 hp, benzin, 2001)
max teljesítmény: 143 hp @ 6000 rpm, max nyomaték: 200 Nm @ 3750 rpm, gyorsulás (0-100): 9.30 s :
1983!!! BMW 3 (E30) 318i (104 hp) 10.3 s :
Szerintem te ezt nézted. De ez 104 és nem 140 hp.
1998 Volkswagen Golf 1.9 TDi 129 bhp (131 PS/96 kW) at 4000 rpm and 310 N·m (229 lb·ft/31.6 kgm) at 1900 rpm 0-100 9.7 s :
Most a legnépszerűbbet kerestem ki és mert írtad a 110 HP-t:
Volkswagen Passat Variant (B5) 1.9 TDI
max power: 110 hp @ 4150 rpm, max torque: 235 Nm @ 1900 rpm, acceleration (0-100): 12.30 s :
Suzuki 1.3 GTI 101 HP hatchback acceleration (0-100): 9.70 s :
A Swintnek is elnézted, mert nem 0-100-ra 8.6 sec, hanem 0-60-ra 8.6 sec. Nem mindegy.:
Mindenhol ezek az adatok vannak.
Chiptiningot ne írj, mert akkor a többi autót is chippelve mérd össze. Ami már nem lenne pontos.
Ezeket mind még biciklivel is legyorsulom a lámpánál. MTB névleges 1000 watt kerékagymotorral. A tuning füstös tédéis hülyegyerekeket is. Nincs 0-100 adat de az erőlködésük és a végén a legörbülő szájak beszédesek.
hmm hmm hmm...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!