Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » BMW 318i-vel érdemes versenyezni?

BMW 318i-vel érdemes versenyezni?

Figyelt kérdés

2016. júl. 23. 18:48
1 2
 1/18 anonim ***** válasza:
50%
Másik 318-as BMW-vel igen.
2016. júl. 23. 19:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/18 anonim ***** válasza:

Sokan csinálnak belőle rally autót

[link]

Ha ki van könnyítve, át van alakítva, akkor lehet.

2016. júl. 23. 19:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/18 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat
2016. júl. 23. 19:44
 4/18 anonim ***** válasza:
100%
Sima 318 sztem kevés esetleg is 140le vel már tud valamit:) de én 25 alatt nem igen versenyeznék:)
2016. júl. 24. 07:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/18 anonim ***** válasza:
0%
persze 1.6 osokkal fel veszi a versenyt....TDI-k ellen nem érdemes odaállnod...
2016. júl. 24. 09:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/18 anonim ***** válasza:
Attól függ melyik 318i és melyik TDI (melyik hány lóerős, mikori gyártású).
2016. júl. 24. 10:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/18 anonim ***** válasza:

Ahogy a mindenkori mondás tartja 318is alatt nem érdemes BMW-t venni, mert gyenge. Nem mintha a 318is erős lenne(~140ló), de ez azért már elviszi az autót.


Versenyezni ekkora autóval nem állnék le főleg városban, mert egy 1.3-as magyar swift is elpics@zza ha versenyezni akar.

2016. júl. 24. 11:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/18 anonim ***** válasza:
57%

318i 143 Le 0-100 9.3 sec

130 Le TDI [Golf IV, Octavia I-II] 9.6 - 9.7 sec

Suzuki Swift 1.3 0-100 13 sec

Suzuki Swift 1.3 GTi 0-100 9.7 sec

2016. júl. 24. 11:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/18 anonim ***** válasza:
0%

fúúú te honnan szedted ezeket az adatokat? :D

javítanám...

BMW 318 140LE 0-100 10,2 sec

Suzuki Swift 1.3 GTI 8,6 sec....hm... :D

110LE+chip TDI 7,5 sec...üdv

2016. júl. 24. 14:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/18 anonim ***** válasza:

#9: Ezeket az adatokat nagyon elnézted. Megmutatom, hogy hol:


Itt vannak a források:


BMW 3 (E46) 318i (143 hp, benzin, 2001)

max teljesítmény: 143 hp @ 6000 rpm, max nyomaték: 200 Nm @ 3750 rpm, gyorsulás (0-100): 9.30 s :

[link]

[link]


1983!!! BMW 3 (E30) 318i (104 hp) 10.3 s :

[link]

Szerintem te ezt nézted. De ez 104 és nem 140 hp.


1998 Volkswagen Golf 1.9 TDi 129 bhp (131 PS/96 kW) at 4000 rpm and 310 N·m (229 lb·ft/31.6 kgm) at 1900 rpm 0-100 9.7 s :

[link]


Most a legnépszerűbbet kerestem ki és mert írtad a 110 HP-t:

Volkswagen Passat Variant (B5) 1.9 TDI

max power: 110 hp @ 4150 rpm, max torque: 235 Nm @ 1900 rpm, acceleration (0-100): 12.30 s :

[link]


Suzuki 1.3 GTI 101 HP hatchback acceleration (0-100): 9.70 s :

[link]

A Swintnek is elnézted, mert nem 0-100-ra 8.6 sec, hanem 0-60-ra 8.6 sec. Nem mindegy.:

[link]


Mindenhol ezek az adatok vannak.

Chiptiningot ne írj, mert akkor a többi autót is chippelve mérd össze. Ami már nem lenne pontos.


Ezeket mind még biciklivel is legyorsulom a lámpánál. MTB névleges 1000 watt kerékagymotorral. A tuning füstös tédéis hülyegyerekeket is. Nincs 0-100 adat de az erőlködésük és a végén a legörbülő szájak beszédesek.

hmm hmm hmm...

2016. júl. 24. 15:50
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!