1990 Mitsubishi Lancer, vagy egy árban hasonló Opel f astra?
Maximum 200 ezerért szeretnék kocsit venni. +az át íratás. Csak dieselt!
A Mitsubishi Lancer 1990-es árban jóval alatta mozog. 200-bol át íratással együtt ki jönnek. Amiket olvastam róla rengetegen dicsérik. Kis szerviz igény. És strapabíró autó.
Az Opel f astrarol nem tudok annyi mindent, csak hogy olcsó az alkatrész. De ezek árban drágábbak picit.
Az lenne a kérdésem hogy melyik kocsival járnék jobban? Milyen tapasztalatok vannak? Vagy csak szimplán kinek mi a véleménye?
Okoskodók kíméljenek. Maximum ennyim van kocsira. Diák vagyok, nem tudok rendszeresen dolgozni, csak nyáron, és pénteken szombaton. Több pénzem nem lesz. Első autónak ennyiért tökéletes.
Igen igen f astrabol csak Isuzu motorosat. Nagyon igénytelen motor, és strapabíró.
A használt alkatrész ellátás se hátrány...
Köszönöm a válaszát.
Nekem volt a 90-es években F Astrám, igaz nem diesel, hanem a 8 szelepes 1,4 benzin a kis 60 Lóerővel (az sem rossz ám, 7 literes alatti átlaggal lehet vele autózni!), és őszintén szólva én elégedett voltam a kocsival. persze akkoriban az nem egy 20+ éves járgány volt, hanem 5 éves. de alapvetően egy jó kocsinak tartottam.
Nem tudom, hogy biztosan átgondoltad-e a "csak diesel érdekel" kijelentést?
Ha -ahogy írtad- heti 3 alkalommal eljársz vele dolgozni, azaz nem várható, hogy ezerszám gyűlnek bele havonta a kilométerek, akkor feleslegesnek gondolom a dieselmotoros autót. Most őszintén, 200-ból inkább vegyél egy 1000-es Suzukit, vagy akár az 1,3-as is éppilyen takarékos és azzal is 5-6 literrel (finom lábbal tényleg!) jársz munkába (feltételezem, hogy vidéki országúton, ha nincs buszjárat a melóba). Sokkal biztosabb, egyszerűbb technika, nincs porlasztócsúcs, nincs adagoló mint a dieselben (és ezek szoktak általában egy öreg motorban már halálközeli állapotban lenni), fürgébb is, csendesebb is, télen melegebb is. Na meg ahhoz aztán tényleg gombokért kapsz még új utángyártott alkatrészt is, a bontókban meg minden hegyekben áll, ami Swiftekbe kellhet.
Szerintem ez a létező legalacsonyabb költségvetésből fenntartható, ugyanakkor egészen megbízható kocsi. Én 1,3-as Swiftet vennék a helyedben.
Nem Suzukit nem szeretnék. Ültem már benne és nem
Kényelmes nekem. Meg nem is tetszik. Akkor már százszor hamarabb egy ladát. Azt sokat vezettem, és kényelmesebb is. Hát most ha lesz autó, akkor nyilván nem csak a munkába fogom használni. Mert iskola időben nem a szüleimmel lakom,es ott kell munkába járni. Vagy ha már van csak haza jövök vele, még ha n3m is mindig. Csak a ladába meg nincs szervó, és városba attól kicsit tartok. (nem a parkolástol)
Meg az út tartasa sem egy álom.
Egyébként ha a kasztni jo alapotba van ... "Arra nagyon kell figyelni " Akkor jo esellyel egy 150 e koruli regi japo szivóbenzinnel sem lesz bajod ... Mitsu jo abbol is ,de akar egy altalam emlitett nissan primera.. annak nagyon jo az uttartasa 160-at meg sem lehetett benne erezni, es a fejedet sem eszi le.. 1.6 16v volt 90 loval , nem egy erogep ,de ment gond nelkul 160-190 et ,igaz akkor mar a takarekossagot el kell felejteni ,de 120 km/h környekeig 7 liter korul eljartunk vele 100km ert
Foleg,h gazos volt gazbol atlagba 7.5-8 litert evett 100 on ,igy kevesebb volt az uzemeltetese mint egy tojashelyon hasznalt 1.9 tdi nek
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!