Az eladásnál van jobb ötlet?
VW Polo-m van, ezer köbcenti 45 lóerő.
Pár éve használom, szeretem is, jól is néz ki, gyakorlatilag hibátlan, esetleg le lehetne fényezni,hogy az apróbb korából adódó hibák eltűnjenek, de egyébként nincs gond a festésével sem.
Viszont egyre többet megyek pályán, és sajnos azt kell mondjam,hogy szenvedés.
Ugyan 140-150 a végsebessége, ami elegendő is lenne, na de mire azt eléri, vagy ha fékeznek előttem, vagy bármi van, kín szenvedés mire újra eléri azt a tempót (130-ról beszélünk).
De tényleg sajnálnám eladni, mert bár nem sok autóm volt eddig, de ez az első ami soha nem állt meg, sosem hagyott ott, mindig jött-ment-indult, mínusz 20 vagy plusz 40, ez megy.
Most épp van "felesleges" 300 ezer forintom, meg a kocsi is megér 300-at, esetleg még egy 50-et rátudok dobni ha úgy jön ki, tehát átíva 500-550-ért tudnék másikat venni.(300 alatt nem adnám el, úgyhogy a 300 az alja, tehát az fix lesz)
Gondolkoztam a motorcserén is, de az is annyira bajos, költséges, én azt nem tudom megcsinálni, úgyhogy nem tűnik jó megoldásnak.
Viszont hetek óta ezen töröm a fejem,hogy mégis mit csináljak.
Az újtól is félek, hogy nagy baja lesz, nem tudom majd használni, stb...igaz annyira értek a kocsikhoz,hogy egy hengerfejes bontószökevényt ne tudjanak rám sózni, valamint van a családban szerelő aki eljönne velem, csak mégis.
Sajnálom ezt a kib***ást,hogy 45 lóerős motorral szerelték, de városba elég is, csak most már nem városban járok vele.
Valószínűleg ha márka hű maradsz nem ér csalódás.
Én 3 éve hajtok egy (használtan vett)passatot soha semmi baja nem volt.
Én 5 éve vezetek egy B-s Corsat, ami olyan volt mint az állatorvosi ló, melyen minden betegség megtalálható :)
Ennyire azért nem volt durva, csupán az évek alatt egy pár dolog elromlott (20 éves autóról beszélünk).
Úgy kezdődött, hogy kicseréltettük a hidrótőkéket, szimeringeket, himbákat (a csattogás megszűnt).
Majd műszakira kihegesztettük a küszöböket. Utána a gyújtás kezdett el szórakozni, így kicseréltük az AC-t, gy. trafót, a hozzá illő elektronikát, végül a jeladó oldotta meg a hibát.
A gyújtáskapcsoló is elkopott, úgy kellett betolni, de hazaértem vele. Aznap kicseréltem.
Pár napja elszakadt a kuplung bovden, új állja a helyét.
Folyamatos olajcsere, légszűrőcsere, alvázfújás az tavaly volt, feszítő-ékszíj csere még a megvételkor, ja és majd elfelejtettem a vezető oldali ülés csavarja rohadt ki legutóbb (bal hátsó, ami a taposó lemezbe illeszkedett), azt lemezeltem, és új lefogatást készítettem.
Ha tényleg sokat kell majd pályáznod, akkor lassan le kell cserélni, mert ez az autó nagyon nem odavaló. Esetleg van egy olyan opció, hogy meg kell szoknod a kamion után 80-90-el való poroszkálást, de tapasztalatból tudom, hogy ez rendkívül fárasztó.
Az a baj, hogy 600 ezerért nem találsz rendes pályára való autót. Legalábbis ha rendes, takarékos pályázós autót akarsz, akkor oda dízel kell. Az meg nincs 1 millió forint alatt, legalábbis amit érdemes ilyen célra megvenni.
Amíg nincs több pénz, a megoldás az, hogy vissza kell venni a tempóból, veszélyes ilyen autóval 140-el döngetni, és rövid idő alatt tönkre is teszed így.
Ez nem pályára való autó, ilyen sebességgel még egy 1.9-es dízelt is sajnálnék hajtani.
Csak mi lesz, ha veszel egy nagyobbat, ami eszik 8-9 liter benzint, és utána visszakerülsz a városba, vagy a kis vidéki mellékutakra? :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!