Simson s51-nél a dugattyú tetejéről (szigorúan onnan)
le lehet vakarni a kokszot?
11/24 A kérdező kommentje:
Szerintem bőven elég a jobb minőségű ásványi
Egyébként benzin + p500 as papir szépen lehozta a kokszot
40.50 dugóméret az 60-asnak számit nem?
A kokszot,ha keményen rá van égve a benzin nem hozza le.Ezt okozhatja a rossz minőségű olaj.Rossz keverési arány.Dús keverék.Gyújtás.Forgatyús házba jutó váltó olaj.A szintetikus olaj kiváló.A benzines ruha is jó ,ha minden tökéletesen műkődik ,mit írtam.
2016. júl. 18. 09:20
Hasznos számodra ez a válasz?
De a szintetikus nem kokszolodik. Nekem a tuning robogoban csak a ho miatt megegett fem volt semmi mas egyeb kosz. Rendesen latszott a megmunkalasbol eredendo bordak.
Simsonban koksz volt utana az is szibtetikust kapokk. Sthil es repsol
2016. júl. 18. 18:24
Hasznos számodra ez a válasz?
13-as.Volt itt egy olaj mekk mester, aki lehurogot azért ,hogy szintetikust ajánlottam.Ő minden olajjal megvolt elégedve,nem haladt a korral.Az ásványi is tökéletes volt neki.AROL 2T-is tökéletes neki,és még verseny motorokba is ajánlja.Azt írta ,hogy ő olaj mágus.PIAGGIO NRG 51 DD-be is tökéletes.Ez kb olyan ,mintha MDC motor olajat töltenénk minden mai 4T motorú autóba,ezekből. a 70-s,80-as évekbeli olajokból.Akkor ezeket töltötték sokan a szocialista autókba és motorkerékpárok váltójába.Ezek az ásványik már nem elégítik ki teljes mértékben a mai kor követelményeit.Ha szintetikust teszel bele nem kopik úgy és nem fűstöl szinte és jobban bírja a nagy fordulatot.Ez a jó választás.
2016. júl. 19. 11:45
Hasznos számodra ez a válasz?
15/24 A kérdező kommentje:
Egyébként 40.50-es a dugattyú, csapszeg hézagolót tettem összerakásnál, de még mindig lötyög a dugattyú balra jobbra, nagyobb hézagoló kéne?
2016. júl. 19. 19:47
Hasznos számodra ez a válasz?
17/24 A kérdező kommentje:
maga a a dugattyű a hajtókaron? akkor meg minek oda a csapszeghézagolo? nagyobbat kell oda tenni úgy tűnik
Kedves okos 4-es! áruld már el hogy szerinted mi baja lesz a dugattyúnak ha réz drótkoronggal óvatosan letakarítod a dugattyú tetőt és a gyűrű hornyot??? ha már ennyire vágod a dolgot...
2016. júl. 19. 19:53
Hasznos számodra ez a válasz?
Egyébként is a tompa tárggyal való vakargatással egy kaparással mély krátert tudsz csinálni az alumíniumba... de nekem mindegy... én ezzel csinálom és nem volt soha gond vele, és koksz se maradt sehol...
2016. júl. 19. 19:55
Hasznos számodra ez a válasz?
#4-es vagyok
Motorszervizben dolgoztam. Ha a műszakvezető meglátta volna, a szemünket kaparta volna ki a drótkoronggal.
Kémiai tisztítást kell használni (oldószer), ami nem tesz kárt a fémben (vagy ultrahangost). A réz vickers keménysége 369MPa, az alunak 167MPa. Ilyenkor keményebb fémmel vakarod, ami az aluban tesz kárt, mert puhább.
Természetesen ötvözetről beszélünk, de a lényegen nem változtat. A gyűrűk hornyaira vigyázni kell, mert elég egy deformálódás, elkenődés és már nem az igazi az illesztés.
A dugattyú oldalán lévő esetleges bemaródás a kompresszió elszegényedését fogja okozni. Elengedi a sűrítési ütemnél a nyomást. Nem szabad ilyen módon semmifajta tisztítást végezni.
A dugattyú egy finoman illesztett alkatrész.
2016. júl. 19. 20:57
Hasznos számodra ez a válasz?
Kapcsolódó kérdések: