Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A Renault, Nissan miért nem...

A Renault, Nissan miért nem egyesül teljesen?

Figyelt kérdés

Jelenleg, belőlük szeretném írni a szakdolgozatomat.Ezért is vagyok kíváncsi mások véleményére is.


A jelenlegi "házasság" is sok előnnyel jár.

A Renault Suvok egy az egyben megkapták a Nissan összkerékhajtását,vezérlését, műszaki alapjait, lényegében csak át vannak rajzolva.


De, a teljes konszernné szervezés jelentené a csúcsot.

Lenne egy globális prémiummárka az Infiniti, aztán lenne a két "mainstream" a Renault és a Nissan, végül a két filléres márka Dacia és a Datsun.

A piacok pedig fel lennének osztva.Az Infiniti lenne a globális, minden piacon elérhető prémium.A mainstream márkák,illetve a filléresek pedig fel lennének osztva.


Egy ekkora konszern versenyképes lenne a legnagyobb konkurensükkel a Volkswagennel is, főleg úgy, hogy a Nissan erős Észak-Amerikában.

Sőt, a Volkswagent meg is ugorhatnák minőségben.


Adott egy autó, például a Rn. Talisman.Ezt ellehetne adni 3x, más külsővel, más presztízzsel.

RN. Talisman - Nissan Altima -> Infiniti Q50


A konszernesedés miatt, nagyobb Renault Suvok is elérthetőek lennének az európai piacon (Murano vagy Pathfinder alapjaira).


Hosszabb távon a Renault és a Nissan minőségjavulását hozná.



2016. júl. 16. 13:12
 1/3 anonim válasza:
100%

Mind a kettő cég részvényesekből áll, mind a két márkának megvan a múltja és a vevőköre. Gondolom ezért nem egyesül.

Még a Renault Francia, addig a Nissan Japán, és egy így van jól.

2016. júl. 16. 13:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:

Az egyesülésnél nem veszítenék el a jellegüket.

A Skoda ugyanúgy cseh maradt.A Seat pedig spanyol.


Ezt a két márka a konszernesedés miatt futott fel.

2016. júl. 16. 13:29
 3/3 anonim ***** válasza:
100%
Sztem te most feltaláltad a meleg vizet. Pontosan így van ez a valóságban is. Kivéve a nagyobb SUV-ket, azok ide nem kellenek, csak az igazán "jó nevű" márkák tudnak itt belőlük eladni. Ráadásul ők sem nyernek sokat ezen, mert az ilyen nagy drabál "terepjárók" elsődleges piaca Amerika, utána pedig a Közel-Kelet. (Ott pl. továbbra is van Nissan Patrol, míg Európából eltűnt ez a modell.)
2016. júl. 16. 15:52
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!