A Renault, Nissan miért nem egyesül teljesen?
Jelenleg, belőlük szeretném írni a szakdolgozatomat.Ezért is vagyok kíváncsi mások véleményére is.
A jelenlegi "házasság" is sok előnnyel jár.
A Renault Suvok egy az egyben megkapták a Nissan összkerékhajtását,vezérlését, műszaki alapjait, lényegében csak át vannak rajzolva.
De, a teljes konszernné szervezés jelentené a csúcsot.
Lenne egy globális prémiummárka az Infiniti, aztán lenne a két "mainstream" a Renault és a Nissan, végül a két filléres márka Dacia és a Datsun.
A piacok pedig fel lennének osztva.Az Infiniti lenne a globális, minden piacon elérhető prémium.A mainstream márkák,illetve a filléresek pedig fel lennének osztva.
Egy ekkora konszern versenyképes lenne a legnagyobb konkurensükkel a Volkswagennel is, főleg úgy, hogy a Nissan erős Észak-Amerikában.
Sőt, a Volkswagent meg is ugorhatnák minőségben.
Adott egy autó, például a Rn. Talisman.Ezt ellehetne adni 3x, más külsővel, más presztízzsel.
RN. Talisman - Nissan Altima -> Infiniti Q50
A konszernesedés miatt, nagyobb Renault Suvok is elérthetőek lennének az európai piacon (Murano vagy Pathfinder alapjaira).
Hosszabb távon a Renault és a Nissan minőségjavulását hozná.
Mind a kettő cég részvényesekből áll, mind a két márkának megvan a múltja és a vevőköre. Gondolom ezért nem egyesül.
Még a Renault Francia, addig a Nissan Japán, és egy így van jól.
Az egyesülésnél nem veszítenék el a jellegüket.
A Skoda ugyanúgy cseh maradt.A Seat pedig spanyol.
Ezt a két márka a konszernesedés miatt futott fel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!