Ford cougar 2. 0 V16 (2001) alkatrészek milyen árban szerezhetők bele, érdemes megvenni?
Figyelt kérdés
2016. júl. 15. 17:19
1/5 anonim válasza:
Mint minden autóhoz, van gyári borsos és jó minöségű után gyártott meg olcsó szr.A minőségi után gyártottat veszek az ESCORT-omhoz .Ezek árban kedvezőek,a többi márkához képest jóval olcsóbban,pedig ugyan az az alkatrész gyártója.Nálam vásárláskor egyik szempont volt az autó márkája,megbízhatósága,állapota .Másik az alkatrész minősége és ára.Ezt mérlegelve nem faragtam rá.18 éves most,négy éve van nálam.Szré,hgyé van hozzá minőségi cucc a többi márkához képest,de a lényeg az autó állapota/ára.Ha az állapot rossz az alkatrészek kedvező ára miatt ne vedd meg ,mert akkor is rámegy a gatyád.Aki ilyen korú autót vesz az anyagilag nincs elengedve.Én kedvez helyzetben vagyok,mert magam is szerelek,a hibákat meg rögtön észreveszem és javítom.Vételkor vigyél egy ismerős szakit, aki átnézi és ha igent mond ,csak akkor edd meg.A használat közben valószinű egy nem mai gyereknél,hogy egy két hiba elő jön idövel.Az enyém még cserben nem hagyott. Ha a karosszéria és a motor jó már az is valami,de még ezer és egy dolog mit kilehet és nem lehet kiszúrni,ami majd nálad jöhet majd elő.Én 1 hét után elkezdtem szétszedni és apránként ,fontossági sorrendben vettem hozzá mindent,folyamatos használat mellett.Az átvizsgálás sokkal tovább tartott mint a javítás.nem sok minden kellett akkor hozzá.1000 km/1dl olaj.Bagatell,de nem hagyott nyugton.Most 10 000km/ 1dl olaj szint esés. Gyűrű csere kellett hozzá.Ennyit dióhéjban az ilyen korú autó vétele előtt.Még mielőtt valaki letolna azért hogy nem mindenki legózni vesz autót,elmondtam az elején,hogy én javítok autókat, már csak ritkán ,havernak. Ez szabad időmben volt,szerelési díj nélkül,saját célra vettem,nem pedig nepperkedni.
2/5 A kérdező kommentje:
Csak attól fosok mert azzal ijesztgetnek ismerősömék akik nemtom mennyit konyítanak hozzá hogy 3x-4x drágább bele az alkatrész mert Amerikai kivitelelű és hogy ez a Cougar ritka de másik ismerősömék meg hogy az összes Ford és ugyanúgy lehet bele alkatrészt olcsóért hozzájutni mert hogy a Mondeo-éval megegyezik és hogy ez Európai mert az Amerikai a Mercury Cougar volt de amit kinéztem azt német papírozású legalábbis onnan hozatták és még külföldi rendszámos... De most nemtudom h mennyire számít a típusa mert nem egy gyakori típus...
2016. júl. 15. 21:18
3/5 A kérdező kommentje:
A tulaj szerint rozsdamentes-megkímélt és ugye 170000 km van benne bár kitudja a németeknél úgy hallom szokásuk egy kicsit elcsalni a mérőt
2016. júl. 15. 21:22
4/5 anonim válasza:
Kuplung szerkezet + tárcsa van 55 000 és 130 000-ért is.Henger fej tömítés 6600.A keleti piacra szánt autókat inkább tekerik,mert a német nem igen vesz öreg autót.A 3x,4x nem alkatrész ár nem valós,de szerintem a 170 000km sem.Nepper trükk, átszás ez.Le lehet kérdezni,de ennek az eurós tarifáját nem tudom.Nézz utána.Az amerikai piacra gyártottakat még talán egy laikus is felismeri a lámpatestekről,de ha ez nem hatja meg ,akkor a közepesen képzett szaki a motorháztető felnyitása után a col méretű csavar fejekről.Az angolt meg nem kell el magyarázni.
5/5 anonim válasza:
És még,hogy nem egy tömegével forgalomba helyezett FORD magyar országon,ez némely alkatrész árát emelheti,de a melyik megtalálható más ,tömegesen behozott Fordokban is,az már jóval olcsóbb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!