Az nem használ a kocsinak ha túlhajtjuk?
Figyelt kérdés
Peugeot 206, elég jól bírja a gyűrődést, eddig kb mindig rallysan mentem, túlnyomtam, indulásnál is épp h nem kapart de azért a lendület megvolt. Persze azért nem vezetek olyan őrülten csak kicsit jobban meghajtom.
Kérdés az, mi baja lehet ? árt nagyon ?
2016. júl. 12. 20:20
1/10 anonim válasza:
ha megfelelő hőmérsékletű a víz és az olaj akkor gond nem lehet.olajcsere időtartamát talán kicsit gyakrabban kell megejteni. Nyílván jobban vannak használva az alkatrészek,de ez nem azt jelenti,hogy 2hét ilyen használat után kuka...
2/10 A kérdező kommentje:
Annyi van, h elég nehéz a terep vagy tényleg olyan h álló helyzetből kell valami nagyot csinálni, akkor kicsit égett szaga lesz valaminek. De most is h elugrottam kis boltba kicsit meghajtottam. s mikor hazafele jövök érzem enyhén h olyan bakelit szaga van, bár nem biztos lehet csak bejött a szag valahonnan
2016. júl. 12. 20:37
3/10 anonim válasza:
ha égett szagot áraszt, az az álmoskönyv szerint nem jót jelent! az égett szag a kuplung felől jöhet. esetleg a fékbetétek melegedhetnek túl ha sokszor fékezel intenzíven. egyébként a rallysra vett rajtokat előbb utóbb a féltengelyek,és a kuplungtárcsa nem fogja díjazni. a rossz úton való száguldozást meg a futómű szilentek, gömbfejek, valamint a legendásan szar pözsó hátsó torziós tűgörgős, csatolt lengőkaros felfüggesztés nem szereti.
4/10 A kérdező kommentje:
Meg lehetne valahogy úcs csinálni hogy bírja ? Mit kellene cserélni ? 10 éves kocsiról van szó
2016. júl. 12. 21:18
5/10 anonim válasza:
ki lehet cserélni a kupplungtárcsát, sőt a szerkezetet is, de drága, és nomrál használat mellett kényeltlenebb lesz, kevésbé lehet csúsztatni. Fékbetétet, tárcsát, fékcsöveket megint csak lehet cserélni, de úgyse használnád ki, szintén drágább, és keményebb a betét, sípol minden fékezésnél. szétesni nem fog amugy a kocsi, csak ha mindig így mész, nem 150 ezer km-t fog kibírni a kupplungtárcsa, hanem 80 ezret ( ondtam vmit), hamarabb kelll majd féltengelycsuklót cserélni, nem 30 ezret megy el a fékbetét hanem 15-öt (megintcsak mondtam vmit), gumival ugyanez a helyzet... a motor ha üzemmeleg, és levan szervízelve rendesen, nem nagyon veszi észre, legalábbis nem iogazán lehet kimutatni. Pl. a motor szempontjából ha bemelegíted, és 2 órán át lendületesen hasznáélod, gyorsítasz lassítasz mész folyamatosan (nem szélsőségesen gyilkolva), akkor kevesebbet használódik, mintha ugyenennyi idő alatt 20x álssz meg, indítod be, állítod le hideg motorral. Megint cska mondtam valamit...
6/10 A kérdező kommentje:
amúgy a fékezésnél csikorog kb szinte mindig. rendszeresen van szervizelve. tehát lehet van benne olyan
2016. júl. 12. 21:51
7/10 A kérdező kommentje:
ez a kuplungtárcsa mondjuk nem lenne hülyeség
2016. júl. 12. 21:52
8/10 A kérdező kommentje:
valami zúzósabb
2016. júl. 12. 21:53
9/10 A kérdező kommentje:
Még annyi hogy Rükvercbe kicsit nehezen teszi, tehát rákell segíteni kicsit erővel
2016. júl. 12. 21:56
10/10 anonim válasza:
rükvercbe próbáld úgy betenni hogy előre felé mész 2esben 60-70 el és akkor félig benyomod a kuplungot és ekkor erővel mehet a rükverc.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!