Az autoalkatreszonline24.hu oldal az működik egyáltalán?
Nekem az autoalkatreszek24-el volt rövid ámde viharos kapcsolatom, és mivel ezt a gyakorikérdés oldalt is feldobta a google, ideírom a tapasztalatomat:
Lendkereket rendeltem innen, két hétre rá foglaltam időpontot a szerelővel gondolván, hogy készleten levő áru annyi idő alatt kijön.
Másnap már a DPD-nél is volt a csomagom, pár napra rá érkezett az országba, ahol azonban megakadt a DPD, mivel hiányzó adatok miatt nem tudják kiszállítani.
Azonnal szóltam az autoalkatreszek24-nek, hogy intézkedjenek, amire az a választ jött, hogy rosszul adtam meg a címet, úgyhogy intézkedjek én.. Azonnal felhívtam a DPD-t ahol közölték, hogy semmi baj a címmel, ellenben a feladó lehagyta az utánvét értékét a csomagról, és én hiába mondom, hogy már kifizettem a teljes árat, ezt az adatot csak a feladó adhatja meg.
Mentem vissza ezekhez a szerencsétlenekhez, leírva a szituációt, erre másnap küldenek egy e-mailt, hogy vegyem fel a kapcsolatot a DPD-vel. MI VAN??
Itt korábban írták, hogy se magyarul se németül nem tudnak, de úgy látszik, hogy angolul SE. Olyanok a levelek is, mintha google fordítóval írnák őket. Nekem felsőfokú angolom van, kétnyelvű iskolába jártam és 4 éve napi szinten írok angol e-maileket, úgyhogy azt visszautasítanám, hogy érthetetlen volt a levelem.
Kb 8 e-mail váltás és live chat után hajlandóak voltak felvenni a kapcsolatot a DPD-vel e-mailen.
Kedves, illedelmes stílusban leírtam nekik, hogy 3 nap múlva van időpontom a szerelővel, így hálásan megköszönném, ha egy 5 perces hívást megejtenének a DPD felé, hiszen csak meg kell erősíteni az utánvét értékét. Ezt megintcsak vagy nem értették vagy lesz@rták, jött másnap az ismétlés: felvették a kapcsolatot a DPD-vel. Értesítenek ha update van.
Mikor másnapig semmi válasz nem jött, elegem lett és megrendeltem egy MAGYAR weboldalról ugyanazt a terméket UGYANANNYIÉRT. Felhívtam a MAGYAR nyelvű ügyfélszolgálatot, ahol a srác tök normálisan mondta, hogy ha telefonon most megrendeljük és utánvéttel kérem, akkor már MÁSNAPRA nálam lesz a lendkerék. MÁSNAPRA. Ez ügyfélszolgálat. Ezek után megérdemelnek egy kis reklámot: benne van a nevükben, hogy Kovács, és az is, hogy autóalkatrész.
Az autoalkatreszek24-nél pedig:
-én vettem észre, hogy megakadt a csomagom
-én vettem fel a kapcsolatot a DPD-vel, és tudtam meg a problémát
-én küldtem e-maileket, leírva a szituációt, megadva minden részletet és specifikusan leírva hogy mi a probléma megoldása.
Lényegében elláttam a saját ügyfélszolgálatuk munkáját annak ellenére, hogy én vagyok a fizető vásárló, és a probléma az Ő HIBÁJUKBÓL adódott.
Konklúzió: magyar boltból vásárolni ugyanannyiért, gyorsabban, könnyebb ügyintézéssel.
A sok okosnak meg írom, hogy német az anyacég mindkét oldalon:
Partex Global GmbH
Marzahner Str. 21
13053 Berlin
Wemax Group GmbH & Co.KG
Französische Straße 12
10117 Berlin
Kizártnak tartom, hogy az ügyfélszolgálatosnak angol az anyanyelve.





Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!