Drágább kétütemű motorhoz (500. 000ft felett) mindegy, hogy milyen benzinből keverek? Sima 95, super 95,100 stb?
Figyelt kérdés
2016. júl. 10. 15:03
1/3 anonim válasza:
A motor nem azért drágább, mert nem szereti a 95-öst, hanem az egyéb technikai jellemzők miatt...a felsorolt benzinek akkor érdekesek, ha a gépkönyv szerint a sűrítési végnyomásod 11 felett van..akkor jobba 98, vagy 100...de a legfontosabb a kenés...marhára nem mindegy, hogy milyen olajjal kened a hengert...akár keverék, akár külön..
és keverék esetén az arány is nagyon fontos...vagy nagyon füstöl, vagy hazavágod, ha vékony...
szóval eredeti gépkönyv.
2/3 anonim válasza:
Előírt oktánszámú benzint kell használni. Egyébként a kétütemű, nem igényli annyira a magas oktánszámot mint a négyütemű,mert az égéstér kialakítása sokkal kedvezőbb lehet hála a szeleptelenségnek. Aztán függ a karburációtól is hogy mennyire hajlamos a motor kopogásos égésre. A karburátoros motorok, szinte minden kétütemű, általában kicsit túl van etetve, vagyis dúsabb a keverék az ideálisnál, így alacsonyabb az égés hőmérséklete, ami csökkenti a hajlamot a kopogásra, tehát nem kell bele "túl jó" benzin. De még egyszer mondom, a gyártó előírását kell betartani, ha teljesen "tuningmentes" gyári motorról van szó. Ha már "reszelgetve" van akkor szükség lehet az magas oktánszámú benzinre.
3/3 anonim válasza:
De nem mind egy az olaj minősége.Én a 2T olajok közül is a szintetikusat javaslom.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!