Motowell Magnet Sport 2T kisebb gond-?
Került hozzám egy ilyen robogó a helyzet a következő nem ad szikrát. Méregettem gyújtótekercsről 110 volt AC jön ez rendben is lenne. Jeladóról is megvan a szükséges érték. Ezek ugye bemennek a cdi-be majd megfelelő test mellett kéne legyen a gyújtótrafóra menő szálon áram nos itt 25 volt környéke van tehát nem érem el a 30v-50v környékét próbáltam több féle cdi-vel de sajnos eredménytelenül. Trafóra rákötve szikra nincs több trafóval próbálva simson-ról aprillia-ról és még mi egymás. Vettem rá egy yamaha alaplapot mert ezt mondták hogy ez való rá és egy új cdi-t. Eredmény ugyanaz. Sajnos úgy került hozzám hogy az összes kábelköteg meg volt rágva egér vagy valami ilyesmi elejétől a hátuljáig jelenleg a töltésszabályozó és a gyújtásrésze lenne vissza de nem sikerül.
Szerintetek mi lehet vele a gond?
*Azt még nem tudom hogy aksi kell-e a gyújtáshoz illetve ha kell akkor hova is kell kötnöm azt...
A gyújtáshoz nem kell akksi. Alaplapot cseréltél, cdi-t, gyújtótrafót cseréltél, akkor már csak vezeték , csatlakozó, kapcsoló stb lehet. Egyébként amikor mérsz a műszerrel AC ben és nem olyan értékeket mérsz, amit vársz, az amiatt van hogy a multiméterek az 50Hz-et mérik pontosan.
Tüzetesen végig kell nézned mindent, a neten megvan a kínai cdi-k bekötése, töltsd le és ha kell direkt vezetékekkel kösd be, minden vezetéket mérj meg, testhez egymáshoz, nincs annak már nagy baja, csak rejtőzködik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!