ez nem egy komoly szett nem is varok sok extra pacit es 1 bar fölött biztos nem tölteném viszont nem tudom ezt is mennyire bírnák a gyári hajtókarok il dugatyuk..?
1 bar is 5000-7000 fordulaton már tudja hajtogatni,nem arra tervezték.
2016. júl. 8. 19:38
Hasznos számodra ez a válasz?
2/8 anonim válasza:
Amit gyárilag kibír a motor az kb. fél bar, de még lehet az is sok.
2016. júl. 8. 21:00
Hasznos számodra ez a válasz?
3/8 A kérdező kommentje:
milyen hajtókarok kellenének ? :/ es azt elég lenne cserélni vagy akkor mar dugatyuk is kellenek? főtengej ? gyújtáskapcsoló, szelepek injektor gondolom akkor ezek is ? eredetileg asszem 107 loeros ez a d15b7 vtec motor a cél 150-180 lenne.. esetleg valami tipp ? tanacsot véleményt megköszönnék :) előre is
2016. júl. 8. 21:46
4/8 anonim válasza:
Hajtókar és főtengelycsapágyazásból tuti erősebb kell, meg dugó és szelepekből is. A nagyobb hőtermelés miatt nagyobb hűtőradiátor, lehet erősebb vízpumpa is. Ez a minimum, de már ez is a motor háromnegyede kb.
Nem szokás az ilyet végigcsinálni, mert annyit kell rákölteni hogy egy gyárilag turbósat vehetnél belőle a végére.
Egy chiptuningra esetleg mehet, hátha valamit ki tudnak hozni belőle. Azon kívül meg autócsere, nincs egyszerűbb megoldás.
2016. júl. 8. 22:32
Hasznos számodra ez a válasz?
5/8 A kérdező kommentje:
világos :) köszi a válaszokat!
2016. júl. 9. 10:59
6/8 anonim válasza:
Más lenne a helyzet ha gyárilag is turbós volna, akkor azért könnyen és viszonylag biztonságosan ki lehet préselni belőle a nagyobb teljesítményt és még talán bírná is. De szívókat szinte minden szempontból úgy terveznek meg, hogy az a turbótól beszarjon, vagy ha olyan alacsony lenne a nyomás meg nem lenne erősebb. Általában eleve a kompresszió is kicsit kevesebb egy turbós motornál, mint ami alapból szívó.
2016. júl. 9. 11:31
Hasznos számodra ez a válasz?
7/8 anonim válasza:
Magyarul mire biztosítanád a "környezetet " a turbónak arra rájönnél,hogy eladnád ,tennél hozzá 200-at és 1.6 vti-t vehetnél,ami 160 le és spórolnál kb 300-400e ft-ot.
Mert csiga+cooler+csövezés,erősített főtengő,csapágyak,hajtókarok,turbóhoz tervezett dugók,csapok,szelepek,hengerfej,niatráns tömítések ,szabályzók,elektronika és a többi...
2016. júl. 9. 11:41
Hasznos számodra ez a válasz?
8/8 anonim válasza:
És a turbó minden nyűgjét se kell elviselni. Menő meg jó a hangja, meg jó érzés ahogy odabasz egy erősebb turbó, de... Amíg van erősebb szívómotor, inkább az.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!