300. 000 km után milyen problémák jöhetnek?
300.000 autópályán megtett kilométer után milyen problémák jöhetnek egy CR dízel autónál? Ezeknek van-e valami előjelük?
Érdemes-e vásárlás után kapásból pl. turbót felújítani, lendkereket cserélni, vagy elég csak akkor, ha már van valami előjele (zaj, stb.)?
Nagynyomású szivattyú, injektor felújítás (ha lehet), lendkerék, turbo, DPF (ha van), EGR..
Én elvinném átnézetni valami hozzáértő helyre. Amíg megy a szekér, van benn erő, nem kormol én nem barmolnám szét.
Ez sok városi, főutas használatban olyan kb. mintha csak 150-200 ezer körül lenne benn.
De egy 300 ezret futott CR dízelre legyen assistance-od..
Ha rendszeresen karban volt tartva, akkor nem feltétlen lesz baja. Szüleim autójában 460.000 km van, 2x volt turbótengely törés, 1x kettőstömegű csere, de azon kívül csak apróságok. Skoda Octaviájuk van egyébként.
Munkatársam autójában 430.000 km van, 1x volt kettőstömegű csere, 1x turbócsere. Neki Alfa Romeo 159 van.
Szóval ha normáls ember használta, és valóban pályán, és megkapta a gondoskodást, akkor még sokáig jó lehet.
Amúgy megnézetném szervizben, diagnosztikán úgyis kiderül minden. De látatlanba biztos nem állnék neki cserélgetni az alkatrészeket.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!