Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » S51 simson melegen megfullad,...

Tomkesz83 kérdése:

S51 simson melegen megfullad, mi okozhatja?

Figyelt kérdés

Kondit, gyertyát, trafót cseréltem a karbi tiszta. 5-10 perc motorozás után mindig meghal, néha visszakapcsolás és nagy gázzal életben lehet tartani még kicsit. Szikra közvetlen a leállás után is van ráadásul szép lila,a gyertya is hibátlan őzbarna. A leállás előtt 1-2 rugásra indul mindig. Mi lehet a hiba?

Köszi a válaszokat.



2016. jún. 13. 21:34
 1/7 anonim ***** válasza:
Akkor azt is vedd sorra hogy mit nem cseréltél ki és ott keresd a hibát.
2016. jún. 14. 10:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Leállás után mennyi idő múlva lehet ismét indítani? Csak visszahűlés után, vagy pár másodperc várakozás után?
2016. jún. 14. 11:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:

#1 válaszadó

A kérdés pont az hogy hol keressem a hibát. Lehetnél kicsit konkrétabb☺

Köszi

2016. jún. 14. 12:52
 4/7 A kérdező kommentje:

#2 válaszadó

Csak hűlés után lehet rendesen indítani, de akkor első rugásra indul. Ha keveset várok akkor masszív tolással indul csak és addig marad életben amíg pörgősen tudok vele menni.

2016. jún. 14. 12:58
 5/7 anonim ***** válasza:

2. vagyok,

Nehéz kérdés... Ha a másik variáció lett volna (azaz pár másodperc után újra indítható), akkor az úszószint csekkolását mondtam volna, ill. a megfelelő benzin ellátás ellenőrzését.

Így viszont...

lehetne rossz előgyújtás érték. Bár ha őzbarna a gyertya, akkor ez nem valószínű.

Talán fals levegő, v .szimering probléma...

na, megpróbálok utánaolvasni...

2016. jún. 14. 13:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:

Nos, megnéztem, többeknél a gyertya okozta a problémát.

Ki kell próbálni több márkájú, több tipusú gyertyával.

Ill. azért az előgyújtást is ellenőrizd le.

2016. jún. 14. 13:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:
A kondit nemrég cseréltem,akkor a gyújtás is szakszerűen beállításra került. Kb 5 évet állt a moci, most lett újraélesztve, akkor még jól működött. Minden kipucolva sok apróság cserélve lett rajta. A régi Denso gyertyával indultam, de azóta volt már Ngk és Champion is. A hőértéküket nem tudom, esetleg még azzal lehetne operálni egy magasabbal esetleg? A henger tűzforró amikor meghal a gép akkor is ha nem nyúzom.
2016. jún. 14. 23:10

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!