Dízel autónál az adagolónál a "füst mennyiségét" érdemes otthon állítgatni, vagy szerelőhöz vigyem?
Vegyél inkább traktort.
Amúgy a kettes válaszoló tanácsát érdemes lenne megfogadni, ha nagyobb teljesítményt akarsz. Amúgy meg a fél világ tudni fogja, hogy mekkora barom vezeti azt a szerencsétlen autót.
4
Ezt én se tudom, ha kormol akkor nem megfelelő az égés, túl kevés az oxigén a befecskendezett üzemanyaghoz, nem megfelelő égésnél pedig a teljesítmény se lesz megfelelő, vagy legalábbis nem optimális. Sok marha azt hiszi jól megy mikor okádja a kormot, pedig pont hogy rosszabbul, de az ilyenek agyáig szerinted ez eljut, fel tudja fogni?
Az megint más ha azért kormol kicsit mert a turbó még nem pörgött fel, de annak minimálisnak kellene lennie, egyrészt a mai turbók konkrétan azonnal töltenek, másrészt a chipet is meg lehet úgy írni hogy ezt is kiküszöbölje.
Jöhet az ütődött szmúkendsárm duma hogy mert a nagy erőhöz kell a füst. Kell a francokat, meg lehet azt csinálni anélkül ugyanúgy, csak ahogy a ricer gyereknek repedtfazék hangú a kipufogója, ugyanúgy a dízelesnek meg kormol a szrja.
Mivel ezt otthon úgy se tudod megoldani, mindenképp szerelőhöz kell menned, ott kap chiptuningot, elmondod mit akarsz és megcsinálják faszán. A kocsi se fogja lezabálni a gatyád, kicsit jobban is megy majd, nem megy előbb se tönkre, és a hátad mögött közlekedők se fogják a baseball ütőt szorongatni, ha csak kulturált füst jön belőle.
Mondjuk EGR-DPF kombó, nem tudom van-e benne meg mennyire szereti majd a kormot.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!