Simson s50-el 200 kmes túra?
Nézd, te ismered a géped megbizhatóságát. Nekem annak idején volt egy burkolt SR50-es Simsonom, 4 ezer kilométer volt benne, azzal simán vállaltam hosszabb túrákat, mert megbizható volt, sehol nem hagyott ott. Csak azért adtam el, mert lett kocsim.
Ja, és egy tanács: esőkabátot vigyél, mert változékony az időjárás :)
Alap szerszámkészlettel, esőruhával simán. Én speciel minden évben felcuccolva (sátor, hálózsák, ruha, kaja, stb 4-5 napra) lenyomok egy oda-vissza menetet, ami összesen kb. 380-400 km. Oda kb 200, pár nap pihi, helyben szaladgálás, vissza szintén kb 200. Pihenni max. magam miatt állok meg.
Meg persze évközben helyben használva folyamatosan, munkába járás, kisebb túrák, stb.
Hát volt túra. Lerobbant.
Odafele mentem. 50 km után megálltam olyan 5 percre pihenni. Utána a másik 50 kmben gpst nezegetni álltam meg mikor kellett. Olyankor mindig leállítottam. Ameddig gpst néztem. Ez ilyen 1-2 perceket jelent. Aztán hazafele már nem kellett gps. Tudtam jönni. 50 km után megálltam olyan 15-20 percre pihentetni. Majd eljöttem meg 30 kmert hazafele. Megy teljesen tökéletesen szépen. És egyszer csak elkezd rángatni és leáll. Gykrs áttekertem tartalékra. Már azt hittem tartalékra kell raknk..számoltam is rá. Mert igy indultam hogy fullra tankoltam. Elmentem 100 kmre. Ott tettünk egy kb 30 kmert. Utána. Meg haza. Tehát jöttem mentem olyan 220 kmert már mikor elkezdte ezt a leállást. Tehát ott már elkípzelhető hogy kell a tartalék. Áttekertem meg odahúztam.a tekjes gázt hogy szívja a karburátorba. A benzint. De nem indult vissza. Sebességben gurultam. Azt visszaraktam kettesbe ráengedtem a kuplungot azt nem indult vissza. Nem benzin baj lett. Valami lett a gyújtással. Nincs szikra. Cseréltem gyertyát, azzal sincs. Szóval jöhetett a futózás. Nem tudom mi mehetett tönkre. Új kondenzátor van benne. Új megszakító. Minden jó volt. Egy rugásra indult hidegen melegen. Most meg semmi..azóta se indul.
Bocsi, új kondi, új megszakító: kondit nehéz találni ami jó. Megszakítóból sem mindegy, milyet rak bele az ember. Lehet vadonatúj, sajnos nagyon sok a sz@r minőségű hulladék utángyártott vacak.
Ha ezek mégis jók, megnézném a gyújtás többi részét. Azt írtad, S50-ed van. Ez elvileg (ha nem lett átalakítva), belső trafós gyújtású. Trafót, tekercseket megnézni, kimérni (lehet belső szakadás, menetzárlat), gyertyakábelt, gyertyapipát kimérni, stb.
Ha átalakított, külső trafós, akkor is ugyanezek a lépések, csak más helyen kell keresgetni a dolgokat.
Már megcsináltam.
A hiba az volt hogy a megszakítóhoz két kábel van odafogatva. És az egyik. Ami a fekete mellette lévő trafóból jön ki, az lelazult, és nem ért oda a megszakítóhoz. Visszaraktam, egy rúgásra indult.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!