BMW 320d vasarlast tervezek, tudnatok segiteni?
Én is E46 vásárlását tervezem. A 20d-ből én a 150 lovas common-railt venném. Ha kiheréled belőle a pillangószelepeket/terelőlapkákat, (angolul swirl flaps) illetve rendszeresen cseréled az olajat és a kartergázszűrőt, akkor örök élet.
Bontottan viszonylag olcsó hozzá minden.
(Én sorhat, benzint szeretnék, de alig van belőle választék.)
Kiszeded őket, és rendelsz ebay-ról méretpontos vakdugót helyettük.
Az a baj, hogy elszokott törni a tengelyük, akkor beszívja a motor, végig veri a hf-et és a dugó tetejét ( rosszabb esetben még a hengerfalat is megsérti). Ezután a motor kiköpi a darabjait, egyenesen a turbóba, aminek a lapátjait szépen elgörbíti.
Tulajdonképp csak környezetvédelmi okok miatt van benne a szívósorban. Alacsony fordulaton megperdíti a levegőt, amitől valamivel tökéletesebb lesz az égés.
Kis utánajárással rengeteg dolgot találsz róla.
Szóval 15 éves DÍZEL (!) 185ezer km-el. Én meg zöldre festett hintaló vagyok.
Egyébként nézd meg ezt a cikket:
Miquel nevű felhasználó ezek tényleg ott vannak.
Előző autómnál Mondeot mentünk vadászni műszakilag hozzáértővel, ami Németországba hülyeség volt, mert az ott a törökök Mercije.
De vettem - , már előre telefonban is lefixált ismerőshöz - munkába egy szép fehér 7-es BMW-t, sokszor annyiért. De így jó volt esküvőkre, meg limuzinnak én meg sofőrnek. - jól is kerestem vele, a cégtulajnak adtam végül el az autót. Három milliós autót német tudással, már kint kell vadászni, mert azon is lehúznak itthon.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!