Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Bmw E46 330d/cd-t szeretnék...

Bmw E46 330d/cd-t szeretnék vásárolni! Mennyi pénz kellene a vételi ár mellé az esetleges szervízre, meghibásodásra? Évente milyen összeget kell rákölteni egy ilyen autóra?

Figyelt kérdés

Jelenleg van 2,5 millió ft-om, össz vissz. Diák vagyok, de szükségem van egy autóra.

A szívem sajnos a bmw felé húz gyerekkorom óta, és most, hogy van lehetőségem venni egyet, nem szeretnék egy fiatalabb, megbízhatóbb autót venni, hanem vállalom a kockázatot, ha kell, de ez az álmom!

Sosem volt még jó autóm, jelenleg egy 3-as golfom van 1.8 benzinnel.

Nincs szükségem igazából semmire, egyetemista vagyok, és leszek még 5 évig. Mellette dolgozok, havi 120 ezret keresek. (Eddig átlag 40-ért tankoltam, a bmw fele ennyit fogyaszt és 200 le felett van)

Így azt számoltam, hogy az üzemanyagon évi legalább 200.000ft/ot megspórolok!

Megvenni van pénzem, fenntartani viszont nem tudom, hogy egy ilyen autóhoz mégis mekkora vésztartalék szükséges?

És mi lehet vele a legnagyobb gond? Mi a legdrágább hibalehetőség?

És ha netán ez beüt és megjavíttatom? Elmegy gond nélkül 1-2 évet?

1,7-2 millió körül nézegettem azokat, amik jó állapotúak. Papírra, biztosításra, kopó alkatrészek cseréjére további 200-250 ezret számoltam kb.

Érdemes belevágnom, vagy gyűjtsek még?

2,5 millió az autóra van, melette marada kb 200-am, amihez semmiképp sem szeretnék nyúlni.

A nyáron még 300 körül tudnék félretenni.

Köszönöm a segítséget!

2016. jún. 5. 08:38
 1/9 Tomcatters ***** válasza:
80%