Első motornak Ducati 821?
Sziasztok!
Gyerekkent crossmotoroztam ktm 50 essel.
18 eves vagyok. Akarok venni egy Ducatit, ami 35 kW-osra van lepapirozva.
Szerintetek erős első motornak?
Eszem az van, biztonsagosan kozlekedek. Jelenleg is egy 450 lovas autoban ulok.
Elore is koszonom az ertelmes valaszotokat!
"Eszem az van, biztonsagosan kozlekedek. Jelenleg is egy 450 lovas autoban ulok. "
Kicsit ambivalensnek érzem ezt a mondatot :D Vezetés közben fórumozgatni pont nem arra vall, hogy van eszed.
A jelenleg abban ulokot ugy ertettem hogy a mindennapokban jelenleg ezt hasznalom.
Nem az a kerdes hogy telik e vagy sem.
Ez tetszik, igyhat gondoltam megkerdezem a tapasztalt motorosokat.
"Ducatit, ami 35 kW-osra van lepapirozva."
Az nagyszerű, egészen amíg nem ellenőriz egy hozzáértő rendőr vagy kerülsz balesetbe (mindegy ki okozza), mert ekkor is kiderülhet a "turpisság". Elég durva következményei lehetnek ezen játéknak.
Ettől eltekintve, nem ajánlanám, hogy 100+ lovas motorral kezdj. Nem a csúcssebességgel van a gond, azt könnyű kezelni; inkább a gázreakcióval. Gyengébb motorral például nyugodtan tudsz kigyorsítani kanyarodás közben, de egy ekkoránál már sokkal nagyobb hozzáértés szükséges.
Nem kevés a 35kw, kevés tapasztalat mellé tökéletes szerintem (nekem ilyen kategóriájú motorom van).
5-ös jót mond, szabályosan motort csak a gyári teljesítményének maximum felére lehet lefojtani, tehát ha 35 kW a cél, akkor legfeljebb 70 kW-os lehet gyárilag a motor. A 821-es gyárilag 80 kW körül van, tehát ha vannak hozzá 35-ös papírok, azt illegálisan csinálták.
Úgyhogy te is és az eladó is megütitek nagyon a bokátokat, mivel pédául a biztosítási csalás, amit te elkövetsz azzal, hogy hamis adatok alapján kötsz majd biztosítást, már BŰNCSELEKMÉNY, szabadságvesztéssel is súlytható. Persze büntetlenként nem kapsz maximum felfüggesztettet, de a tiszta erkölcsi bizonyítványnak lőttek, mert PRIUSZOD lesz. Munkahelyeken pedig ezt nem nagyon kultiválják.
Én kétszer robogóztam életemben még gyerekként, és első motorom egy 600as yamaha volt. Ha nem vagy forrófejű, és óvatosan kezded, akkor nem lesz gond.
A rendőr pedig szemre nem mondhatja meg, hogy az nincs lefolytva. Ha nem lesz nagyobb baleseted, vagy a rendőr nem visz magával dyno-padot, akkor nem derül ki.
Nem is kell szemre megmondani, mivel egy Ducati 821-et legálisan NEM LEHET lefoJtani (így j-vel, te szerencsétlen!) 35 kW-ra. Nem kell hozzá dyno, csak egy gyári adatlap.
Másrészt meg gyanú esetén már szállhat is le a motorról a kérdező, mert a rendőr berendeli NKH vizsgálatra, és ha bukik, akkor ő fizet mindent: szállítást, a vizsgálatot, tárolást, büntetést, plusz járhat bíróságra biztosítási csalás miatt. Úgyhogy ne adj hülye tanácsokat, kérlek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!