Elég a váltózár és motortérzár kombinációja egy autó megvédéséhez?
Nekem egy lada 1,3-om van 2105-ös és az előző tulaj akitől vettem szerintem tudta hogyan lehet egy autót megvédeni...
A kuplung és a fékpedál töve (tehát a rúd) át van fúrva 1vagy 2 helyen , fater mesélte hogy ezt azért csinálják, mert van egy hozzá való rúd amit keresztül kell dugni a 2 lyukon és beakasztani a pedálokba így sebességben hagyva nem tudják elvinni az autót mivel a kuplung és fékpedál egybe van kötve és hiába nyitják ki nem lehet kihúzni mert túl hosszú és csak a tulaj tudja megfelelő módszerrel kiszedni a pedálokból. Na most ha ide bejut a tolvaj akkor hiába akarja elvinni nem tudja mivel ha a féket vagy a kuplungot akarja benyomni ez meghiúsul mivel a két pedál egyszerre mozdul el lefelé és nem tud váltani ,mert a fék nem engedi a teljes benyomásnál lejebb így nem tudja elvinni a járművet, ha csak nem járkál árammal vagy daruval
Nekem Pajzs védelmem van.
Nézz utána, ez a legjobb M.o.-n. A luxusabb gépekbe is ezt teszik, eddig még egyet se loptak el! www.lophatatlan.hu ennyi :)
Amúgy egy ismerősömnek az Audiját akarták ellopni, kinyitották az autót, beszálltak de a váltózárat nem tudták kiszedni... szétbarmolták az egészet, de nem tudták elvinni. Ez védte meg. De amúgy aki rá van készülve nem jelent nagy gondot neki, ki lehet szedni csak hát az is idő... a tolvajnak meg ugye az a lényeg hogy minél hamarabb elvigye az autót.. Minél tovább babrál vele annál nagyobb az esélye hogy lebukik.
Szóval jó dolog a váltózár. Kiegészítőnek a riasztó mellé feltétlen!
A Pajzsosok úgy csinálják meg a rendszert hogy lesz egy csatlakozó, ahol egy kis áramot tudsz adni az aksinak hogy észhez térjen. Persze ez igény szerint helyezik el.
De ha lemerül és adsz neki egy kis áramot, akkor is még élni fog a védelem, tehát ha lemerül az aksi, attól még a motorház védelem életbe van, így a motorháztetőt sem lehet kinyitni. De ha jó aksid van, akkor tényleg nem sok esélye van hogy lemerül. Nekem 2 hétig is állt a kocsi minden beindítás nélkül és pöccre indult. Nem fogyaszt alapjáraton szinte semmit a riasztó :)
Cerberos autóvédelem éppen ezt valósítja meg! (váltózár motortérzár pedálzár indítástiltás) Teljesen automatikusan zár, nem kell hókuszpókusz a működtetéséhez, és transzponderes kártyával, vagy bluetooth-os mobiltelefonnal nyitható egyszerűen.
[link] oldalon találhatók meg.
Nekem eddig az összes autóm váltózáras volt. Sose lopták még el őket. 10 év 4 típusú gyakori autó.
Keresnek egy egyszerűbbet általában.
Az utóbbi toyotám drágább volt abba már volt váltózár, riasztó, transzponderes immo, gyári immo, gravir. Sose próbálták meg :)
A mostani octavia 2-őm-be lesz. Váltózár, motortérzár, érintős immo, riasztó. Szerintem ez a legjobb kombináció.
Én úgy vagyok vele hogy inkább költök 150-et védelemre mint hogy ellopjanak tőlem egy 2 milliós autót. A javaslat általában a jármű értéknek 5-10%-a.
Barátom Sx4-ét ellopták. Ő úgy gondolta hogy a casco védi. A casco 10% önerő + avultatás. A srác 1 millát bukott aznap este.
A motortérzárat riasztóval kell kombinálni. Halálos elegy a tolvajok ellen. Kinyitja az ajtót beriaszt az autó. A riasztót ki akarja iktatni ehhez a szirénát kell letépni de a motortér nem nyílik hiába rángatja... szerintem a legtöbb tolvaj ilyen esetben lelép. Az elvetemültebbje elkezdi keresni a kapcsolót... csak hát közben visít az autó hogy lopják... (érdemes a dudát is rákötni). Kevés tolvaj tud rosszabb szituációt elképzelni szerintem :)
A váltózár motortérrel kombinálva még hatékonyabb mivel a motortérbe nem tudnak turkálni hogy "kiakasszák" a váltót. (lehet a kiakasztás csak urbán legenda).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!