Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Az miért van, ha egy autó...

Az miért van, ha egy autó "eszi az olajat"?

Figyelt kérdés

Érdemes ilyen autót megvenni? Javítható ez a probléma? Nagy hibát jelez? Egyáltalán mire utalhat ez?

Laikus vagyok..

2016. máj. 24. 14:04
 1/10 anonim ***** válasza:
76%
Ez a probléma általában kopott motorra, esetleg kopott turbóra, vagy elhasználódott szelepszár szimeringre utal. Mint szinte minden hiba, ez is javítható, de típustól függően zsebbenyúlósak lehetnek a költségek.
2016. máj. 24. 14:13
 2/10 A kérdező kommentje:
egy Freelanderről lenne szó
2016. máj. 24. 14:17
 3/10 anonim ***** válasza:
Az első mondja jól. Imádni fogod a felújítás költségeit.
2016. máj. 24. 14:51
 4/10 anonim ***** válasza:
80%
A Freelandert ilyen állapotban kerüld el messzire, ha jót akarsz magadnak. Egyébként sem a megbízhatóságukról híresültek el ezek az LR gyöngyszemek..
2016. máj. 24. 14:57
 5/10 A kérdező kommentje:
oké, köszi!
2016. máj. 24. 15:11
 6/10 A kérdező kommentje:
Akkor már inkább jobban járok egy Explorerrel? Úgy tudom hogy azok elnyűhetetlen autók. Tudom hogy tipushiba az alváz rozsdásodás, de ennek olyan baja sincs, váltó, motor jól működik, az antennán kivül semmi baja. Gázosra van átalakitva. ezzel kapcsolatban mit mondanátok, miben lehet vele ráfaragni?
2016. máj. 24. 15:13
 7/10 anonim ***** válasza:
80%
Használt autó vásárláskor általában kizáró ok, ha eszi az olajat, a javítás költsége akár a jármű értékénél is több lehet.
2016. máj. 24. 16:12
 8/10 anonim ***** válasza:
Max akkor tudod meg h mivel jársz jol ha elmész és megnézed, még a legmegbizhatobb autokbol is vannak rossz darabok amikkel nem töödtek.
2016. máj. 24. 21:57
 9/10 anonim ***** válasza:
79%
Minden esetben tanácsos, de nálad kifejezetten ajánlatos egy szervizben megnézetni a vasat. Ha az eladó ebbe nem egyezik bele, keress másikat.
2016. máj. 25. 11:20
 10/10 A kérdező kommentje: