Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Bmw e46 320D melyik motorjával...

Bmw e46 320D melyik motorjával ajánlott megvenni? A 136 vagy 150le-set? Melyik strapabíróbb? És mi a különbség az 1998 és 2004-es példányok között?

Figyelt kérdés

Szeretnék venni egy dízel e46-ot. Nagyon tetszik az autó régóta és jelenleg van 1,5 millió ft-om autóvásárlásra.

Mindenképp ezt a tipust szeretném, de szerkezetileg nem igazán értek hozzájuk. Az 1998-asokat már 650-700 körül hirdetik, a 2004-eseket 1,2-1,4 körül. Csak a kor különbözik vagy miért kerül kétszer annyiba a 6 évvel fiatalabb?

Illetve mennyire kényes ez a tipusu motor?


Köszönöm!


2016. máj. 24. 02:04
 1/6 anonim ***** válasza:
Pl más blokk...
2016. máj. 24. 02:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
És melyiket érdemes venni szervízköltségeket figyelembe véve?
2016. máj. 24. 02:32
 3/6 anonim ***** válasza:

Egyik sem olcsóbb. A fl. előtti azaz a 136lovasnál az adagoló szereti megadni magát, illetve a hátsó rugókat szereti törni és rozsdásodik. A fl utáni modell, tehát a 150lovasnál a motor szívósorjából letört darabokat szereti megenni a motor (motor kuka), cr rendszer is drága tud lenni illetve a főtengely ékszíjtárcsa szereti megadni magát. Illetve mind a két motornál plusz kiadás a turbo előtti kartergázszűrő amit olajcserénként érdemes cserélni.

Így hirtelen ennyi ami eszembe jutott, e46 320d érdemes 1,5 millió fölött nézegetni, ha az ember jót akar.

2016. máj. 24. 09:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:

Sokan azt mondják hogy a 150 lovas verzió a megbízhatóbb.

Fontos tudni, hogy itt nemcsak 14 lóerő a különbésg, hanem nagyon sok különbésg van a két motor között.

A legfontosabb, hogy a 136 lovas még adagolós. Ez előny lenne például az VW 1.9 TDI-nél, viszont itt inkább hátrány, mert nem túl megbízható ez az adagoló rendszer. És igen drága a felújítása.

A 150 lovas már CR dízel, elég megbízható, de ugye tudjuk hogy mivel jár a befecskendezők és a magasnyomású cseréje vagy felújítása. Plusz a szívósoros probléma, de ez könnyen orvosolható még a baj előtt.

"Csak a kor különbözik vagy miért kerül kétszer annyiba a 6 évvel fiatalabb"


Nyilván, hogy a kor miatt, mi másért? Ha van ennyi pénzed, amúgy is érdemesebb a fiatalabbat venni, mert a km is kevesebb kéne legyen így, meg lehet még nem rozsdázik annyira, stb. Tehát a 150 lovasat kell venni, minél fiatalabbat.

2016. máj. 24. 13:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:

A műszaki hátteret már írták.

A kor és árral kapcsolatban:Mi a különbség az egy héttel ezelőtt csomagolt és most lejáró szavatosságú nyesedék párizsi és a frissen hozott és még egy hétig elálló drágább minőségi párizsi között? Ugyanez van az autóknál is.

Van közöttük 6 év, új kiadás és több százezer km. Azoknak a 650-700 körüli daraboknak már bontóban lenne a helyük.

Ebben az árban az e36 reálisabb vétel mert azok alapból sokkal olcsóbbak. Vagy még az e39 is olcsóbb.

E46ból a 2004 körüliek között is inkább az 1.4 millióstól fölfele lehet találni bevállalhatót. Amire még mindig lehet sokat költeni. Vanak itt pár dolog ami a sok km miatt már a végét járhatja. Turbo / 2őstömegű lendkerék / szívósor / vezérlés / difi. Ezekben a 20D motorúakban még a fiatalabbakban is nagyon sok km van. Óra szerint mondjuk 300.000 valójában meg 600 vagy több. Mostanában még adnak jó kis hamis szervizkönyvet is mellé kevés kmrel de attól még tényleg sok km van bennük. Nem tudhatod mikor mi lett cserélve és csak az eladó kamuzza hogy frissen szervizelve. Itt már nem strapabíróságról beszélnék hanem szerencséről. Hogy szerencsésen mikor jön elő az első nagyobb baj. A benzinesekkel fele akkora a kockázat.

2016. máj. 24. 15:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
0%
Amúgy arra nem gondoltatok, hogy ha valós 600 ezer km van benne annyit a gyári turbó/lendkerék nem bír tehát már valószinüleg cserélték ami azt jelenti, hogy arra már nincs gondja? Tehát lehet valóban valós 250-300 ezer km nél a turbó /lendkerék a végét járja akkor az jobb mint amiben van 600 ezer km de pl 100 ezer km ezelőtt cseréltek turbót/lendkereket ? Én is ezért nem néztem a km-t tudtam, hogy tekert mind de kérdeztem és cseréltek már benne lendkereket turbót felujitották szóval így nem is zavar ha esetleg több van benne. Na és? Minden behozott autó ilyen majdnem, szóval ez van.
2019. aug. 4. 17:20
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!