Miért rázkódhat a kormány 120-130 felett?
Régi Opelről van szó. Autópálya tempót elérve rázkódni kezd a kormány, nem vészesen, de elég zavaróan, főleg annak tudatában,h eddig nem csinálta. Futómű felújítás és beállítás nagyjabol fél éve történt. Gumisnál voltam vele lecserélni a téli gumit, de végül nem rakta fel a nyárit, mert az egyik nagyon el volt kopva, úgyhogy maradt fent a téli gumi, mert másnap el kellett utaznom külföldre, itt nem is nagyon járok a kocsival, de eléggé zavar,h nagyjából mióta a gumisnál voltam azóta nagyobb sebességnél ráz a kormány. Centírozva nem volt csak mikor felkerült rá a téli, amikor levette a télit és a nyári gumi lattán nem tette fel azt, hanem visszarakta a télit akkor nem volt már. Kellett volna? Egy másik probléma,h a bal első kerék eléggé durván szál. Nagyjaból hetente fújnom kell. Ez a kettő összefügghet? A bal első a nyárival is szált, gondolom inkabb ott a felnivel lesz gond, bár nem ennyire durván. A kerék leengedős dolgot meg lehet oldani a defektre való sprayel?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!