6-os Volkswagen Passatot melyik motorral érdemes venni?
Legfőképpen egyikel se venném meg, de ha már kettő között gondolkodol akkor az 1,9 pdtdi motort javaslom, a 2.0 sat semmi kép, eléggé problémás motor, és miután ezek az autók 10 évesen már bőven megfutották a 2-300 ezer kilómétert, ezért egy rossz választásnál motor csere, vagy 500 ezer forintos javitási költség sem kizárt.
Itt megtalálod a kérdéses motort a lista vége felé;
Egyébként miután sok ilyen autó van, nyilván valóan többet hordanak szervizbe belőle, tehát gyorsabban alakul ki negativ vélemény, de ebbe van jogosság. Ismerek oylat akinek 150 ezer kilóméternél motor cserés volt az autó.
Egy másik kérdezőt kijavítanék de csak kicsit.
Azt írta hogy ezek 10 évesen már bőven megfutották a 2-300 ezer kilómétert.
A km órában szokott ennyi lenni visszatekerés után. 10 évesen ezekben már dupla annyi szokott lenni. 400.000 - 600.000 km. Vagy több.
Az ilyen korú benzinesekben van 200.000 minimum.
Tipikus német használtautó ami azt jelenti hogy majdnem mind vagy sokat használt ütött vágott nem sajnált cégautó volt vagy külföldről hozott ahol a német / osztrák magánember is belehajt a dízelébe évente 40 - 50 ezer kmrt.
2.0 pd tdi de csak amelyik 8 szelepes, és ne legyen benne DPF.
Megvétel után le kell venni az olajteknőt és meg kell nézni az olajszivattyút. meg a 6 szögletű valamt mennyire kopott, és kicserélni, 50 ezer forint kb megvétel zután ,aztán már csak a pd elemektől kell félni.
Illetve nem kell, mert ebbe a motorba nincs nagy nyomásu pumpa, mint a cr-ekbe, illetve adagoló sincs, csak pd elemek, de kb 200 ezret bírnak, vagy többet, de 200-at tuti.
a 105 lovas pd nek is lehetnek ugyanúgy bajai, ble a BXE szériának, általában 2007-2009 között tették a passatba, gyárilag gyenge a hajtókarcsapágya, így idő előtt elkopik 150-200-e között, ha chippelve van, nagyon hamar ki nyírod, és kikönyököl a blokk ha nem volt cserélve. De ez csak a BXE-t érinti az 1.9 közül.
Szét kell nézni a motorkódok között el kell igazodni, mert nem mindegy mit veszel a 2.0-nál se.
Csak 140 lovast, Bosch Pd elemekkel, és dpf nélkül, akkor olcsó lesz vele menni és nagyon jól megy ezzel a motorral. 1.9 szenvedés lesz egy 1,6 tonnás kasztninak, ez a motor, már az octaviába is gyenge, pedig az csak 1300 kiló! Tudom mert vezettem. Csak a 2.0, mert az viszi úgy ahogy kell.
#6 Magyarul BMP motorkódos 2.0tdi ami BOSCH Pd elemes, illetve nincs részecskeszűrő, itt megvétel után csak az olajpumpát kell lecserélni az kb 40-50e szereléssel együtt.
Azért 200e km-nél bőven többet írnak a BOSCH által gyárott pd elemet.
#7 Így igaz, viszont be kell menni alvázszámmal egy márkakereskedésbe és megmondják, hogy érintett-e az a motor, bár biztosabb ha ki van cserélve, ez mindennel együtt kb 10-15e ft.
7. Manapság már tot tartunk hogy minden motor gyenge. :D
Hidd el 100 paci körül is elközlekdik aki akar.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!