Mit esznek az emberek a vw 1.9-es dízel motorjain?
Úgy írnak róla, meg az utakon is, mintha valami atyaúristen lenne, közben meg egy rakás szar.
Most volt egy ilyen motoros autó nálam rövid ideig, olyan hangja volt, mint egy varrógépnek, 210e km volt benne.
Hengerfejet levéve a hidrotőkék lógtak a járatukban, (amúgy is borzalom gyengék azok a hidrotőkék pl az opeléhez képest) a gépműhelyes kb 100e-ből újította volna fel a hengerfejet. Kis gagyi golyó van benne, egy golyóstollrugóval együtt. Vicc az egész.
A vezérműszíj oldalát eszi mindegyik, egyetlen előnye, hogy a vízpumpát nem a vez.szíj hajtja.
És úgy ülnek az ezekkel hajtott vackokban, mintha autó lenne...
#10 Nem széthajtott sz*rt kell venni, és nem lesz ilyen probléma.
#8 Azért kezelik úgy, mint egy Lambot, mert szeretik az autójukat. Ez márkától függetlenül így van. Ha valaki szereti az autóját, az vigyázni fog rá, akár úgy is, mintha egy Lamborghini vagy Ferrari lenne.
A szmók end sármos hülyegyerekeket viszont én is rühellem, pofán tudnám vágni az összeset. De arról nem az autó tehet, hogy ezt művelik velük. Közlekedjen normálisan, vagy ha annyira menni akar, ne a dízelmotort csessze szét, hanem vegyen egy benzineset.
#10
Gondolom nem újonnan vetted. Meg ha olyan jó állapotba van, nem kellene állandóan szerelni. Tesomnak 450 ezer kilométer van már benne és még mindig jó! Pedig nem is a 105 lovas, mint az enyém volt (az a legjobb).
Egyébként nekem a Peugeot 2.0 HDI is bevált, 160 ezer körül belehajtva, egyszer kellett kuplung csere a kötelező dolgokon kívül. Mivel nincs kettős tömegű benne, olcsón megúsztam, 30eft.
Gratulálok, ön belenyúlt egy visszatekert szarba. Énszerintem ezekbe az autókba a 210e km irreálisan kevés főleg M illetve N-es rendszámokkal. Sokszor a hülyegyerek megveszi a széthajtott szart majd csak tankolja és mondjuk olajat nemigen cserél.
Én teljesen megvagyok elégedve a "rakás szar" motorral, jön-megy, keveset eszik, megbízható és van benne közel 350e km bontatlan hajtási rendszerrel... Végülis az egyik legtartósabb motor az 1.9TDI/PDTID konstrukció.
Jó az opel 1.7 ISUZU dízele is, csak azt pörgetni kell hogy mennyen meg durván 0,5-1l többet kóstál a fogyasztása azonos körülményeken.
"Egy tipikus szmókendsármos hülyegyerek pont ma akart megelőzni egy Golf 4 1.9 TDI-vel.
Majdnem nekiment a szembejövőnek mert 100-ról már nem gyorsul olyan jól.
Nem is az hogy úgy ülnek mintha autó lenne, egyesek úgy mintha valami 40 millás Lamborghini lenne (csakhogy a konszernnél maradjunk).
Majd jönnek a fanok és lepontoznak mert tol 150-ről 5 emberrel mint az állat és különben is jönnek az amerikaiak hogy lehoranják mert úgy termeli a gázolajat.
Leszögezem itt és most hogy akinek nem inge nem veszi magára, és a normális vezetőkkel nincs bajom."
Haverom 1.9 PDTDI-s sz#rt vett, 2002-es konszerm, nekem egy 3.2es boxsterem van, 6 sebességes, 300at is tudja vinni, közel 2x annyi lóerős megccm-es.
Feszített vele nekem mint poloska a dízeles kannába. Ja csak azt felejtik el,hogy a lóerő a fordulatszám és a nyomaték szorzata... innentől akár hányszor lehet több a nyomaték ha a lóerő fele annyi... ja igen nagyapám traktorja 200 nm-es nyomatékkal rendelkezik, azt közbe csak 35lóerős...
na ne bohóckodjunk már...
"Hát én is a negatív oldal mellé állok,bár nekem VW 1.9-pd-m van 130lovas,de utálom mint a szart! IGAZI NÉMET SZEMÉT!!!! Verem a fejem a falba mai napig hogy hagytam magam rábeszélni erre a szemétre. A sok hülye idióta isteniti meg minden,mert 1.9 tájdéjííííí,de közbe meg vagyonokat költenek rájuk. De ez nem számít me tájdéjiiiii. Nem egy ilyen van ismi körben. Már én is egy vagyont költöttem rá és semmi értelme nem volt,de legalább nem istenítem. Alehető leghamarabb szabadulok meg tőle. Pedig nagyon jó állapotban van minden téren és mégis 2 hetente van valami nyűgje. igazi szemét! Ha ezt elmondom egy tájdéjííííí-s isminek vérig van szértődve és 2 hónapig nem szól hozzám,hogy ilyet ne mondja mert az milyen jó autó én csak tankolok bele és megy! Ja persze ! Én meg hülye vagyok! Most cseréltél kuplungot-turbót-hütőt-generátort-pd elemet meg a sok apróság és csak tankolsz bele mi! Na itt általába véget is ér a barátságunk egy darabig."
Apám benzines 1.4es 100 lovas fiestája 11 év alatt: 2x hátsó lengéscsillapító, egyszer 50%-os állapotba önindító motor, olajcsere 30E. kmenként. gyertya csere volt 1x szűrőkkel... ja meg egyszer valaki bele rongyolt, de azt meg 50 rugóbol biztosításra megcsináltatta. na ezt überelje valaki!
Tényleg szinte csak tankolni kell bele, kuplung, se a hűtő semmimás nem sz#rt be! tömeg lóerő arányba meg ugyan ott van mint a passat, hülyegyerek be akarta előzni az automata váltós fostaligával öregemet aztán vasúti sorompónál pirosat kapott a gyerek :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!