G Astra Cassic II 1,4-90 Le mennyire tartós gép?
Nekünk a családban van, újonnan vették, igazából 240 ezerig csak az egr szelepet kellett egyszer tisztítani.
Meg már eszik némi olajat. Ha garázsban tartott akkor jó, de pont ma láttam egyet ami csúnyán rozsdás Volt. Én erre figyelnék a leginkább, hogy rozsdamentes legyen és akkor vegyetek, ha tudjátok téleg garázsban tartani.
2: A Yaris szerintem nagyon kicsi az astrához képest.
3: Azért nem mindegy az Sem hogy mennyi a valós km benne. Sokan elkövetik azt a hibát, hogy csak azt nézik hogy a piacon sok Rom van 250 ezerért, meg tekert órás 500-ért.
Pont ezért nem adtuk el a 1-es focusunkt, mert a piac tele Volt céges romokkal 300ezer km-re, szabad ág alatt tárolva szétrohadva, hiába Volt a milyenkben 120 Ezer, senki nem adott volna érte még 500 ezret Sem, mert a többi rohad meg visszatekerték. Inkább megtartottuk 2. autónak (átvettem a szülőktől illetve közös haszálatban van), azóta eltelt 8 év, lehasználuk bontásig, de addig még szerintem van pár éve.
Köszönöm a válaszokat. Az 1,4-es az 90 lóerős. Persze es sem aszfalt szaggató, de talán elég.
A yaris hogy jön ide? Az feleakkora autó mint az Astra. Avensis már oké, az még nagyobb is. Viszont Astrából ennyiért kapok 2004-2006 környékit, Avensisből meg 1998-2001 környékit ha jól rémlik, ami nagyon nem mindegy.
Akinek G Astrája van, ahhoz lenne egy olyan kérdésem, hogy van a küszöbön az a műanyag akármi ami védi, ez alatt nem indul el a rozsda? Ha igen, akkor szétszedés nélkül is meg tudom ezt nézni, látszik alul?
Köszi!
Én egy éve vettem ilyet, 10 évesen, 1 millió körül, két készlet gumival. Sokat nézegettem a piacot, többet megnéztem és szerintem jó autó, jó döntés, reális az összeg, amit szánsz rá. Az 1.4-es teljesen jó városi közlekedésre, ha nem állatkodni akarsz vele.
A fogyasztása nekem 7.5l, ennél sokan írnak kevesebbet, így soknak tartom amúgy.
Nem rozsdásodik sehol, én az utcán is sokat nézelődtem és szerintem elég jó állapotban vannak ezek az autók ilyen szempontból, sőt, a belseje is, nem használódnak annyira el az anyagok, elég tartósak és strapabíró minden.
Nekem is van EGR szelep hiba, ez sajnos a betegségük, de nem vészes, inkább idegesítő, mert a szerelők valahogy nagyon nehezen fogták fel nekem, hogy ez a baj (pedig tele van vele a net infóval, ha tudod mit kell keresni) és mostanra sem sikerült teljesen rendbe tenni.
Még annyit, hogy az EGR hiba miatt esetleg érdemes lehet egyel régebbit nézni, ami nem Twinport motoros (azt hiszem ami nem Classic), mert ott nagyon könnyű ledugózni a szelepet és nincs vele több gond - ezen modernebb sajnos a szelep és nem lehet kiiktatni. Ez nekem is kérdés, hogy a mostani tudásommal ilyet vennék-e vagy nem.
Aki japánokat ajánlgat ennyiért, arra meg azt tudom mondani, hogy én is japánt akartam venni, néztem is párat, de ilyen árban régi, leharcolt, kopott japánok vannak, aminek már a belseje is esik szét, rozsdásodik a motorja, karosszériája. Hogy hasonló állapotú és méretű japán autót tudj venni, ahhoz kb +30%-ot kéne rászánni legalább és még akkor is kicsit régebbit tudsz venni. Ráadásul Astrából rengeteg van, úgyhogy kedvedre válogathatsz, csak fürge légy, mert a jó vételeket napok alatt viszik el.
A facebook-on van több G Astra csoport, adok-veszek fórum is, esetleg oda lépj be vásárlást előtt és ott kérj segítséget, akár autót is találhatsz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!