Egy autóba ha megfelelően szervizelt és normálisan hajtották sok a 150-200 ezer km?
Hát izé. Ahogy a tapasztalt nepper szokta modnani.
1 milliós autóban a 150 ezer km nem reális hacsak nem kisautó vagy legfeljebb alsó-középkategóriás.
Amiben 150 ezer km van még a jobb alsó-közép kategóriás autók is drágábbak minimum fél millióval azaz másfél milliónál indulnak.
Az ár nem típustól független mert függ a tipustól is. Egy Opelt megkaphatsz 1 millióért 150.000 KMrel de Hondát például már nem.
Ezért nyugodtan lehet úgy gondolkozni hogy csak az óra mutat ennyit és valójában 300.000 - 400.000 KMresek azok az autók.
Nyugi a Németországban árult autókkal is ugyanez a helyzet ott is drágák a valóban keveset megfutott autók.
De amúgy nem sok a 200.000 KM se. Ha tényleg csak annyit ment. Csak a baj az amit fentebb írtam hogy valszeg több van bennük mint amit az óra mutat.
1 meg nem mondod mennyi kilométer van bármelyikben is valójában
2 "nincs" rendesen szervizelt és megkímélt autó
3 kívül belül majdnem mind szép cicomázott hiszen eladó!
4 200-300E km kb a tervezett élettartam, ezekután jönnek elő a zsebbenyúlós javítások.
Amit javaslok: több autót nézz meg, ne sajnáld rá az időt. Így lessz összehasonlítási alapod.
Ha egymillióért veszel autót legyen plussz 200E forintod, a hirtelen felbukkanó hibák kijavítására. Emellett persze még az átírásra, vásárlás utáni olajcsere, vezérműszíjj cserére 150E kb. (Plusszban a 200E melett!)
Semmi esetre se turbó diesel ha jót akarsz a pénztárcádnak.
Vw 1,6 szívó benzinesei nem rosszak például.
Nem egyszerű dolog az autóvásárlás sajnos :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!