Mitől van az, hogy a Simson-om pár kilométer után elerőtlenedik?
Van egy 1963-as Simson Schull-om, ami jó pár évig nem volt beindítva, 1,5 hónapja viszont folyamatosan használatban van. Rengeteg dzsuva volt/ lehet még benne. (Fekete olajos lötty)
Egy ideig szépen is megy, de miután "bemelegszik" elerőtlenedik. Kettesben nagyobb gáznál alacsony sebességnél szinte leáll.. (Mint ha meg akarna fulladni az üzemanyagtól.)
Pedig eleinte nagyon jól húz...
Help?
Félek szétszedni, mert nem vagyok nagy szakértő, és nem szeretnék semmit sem elrontani. A gép szinte muzeális, tényleg relikvia, minden gyári rajta, beleértve a festést is. És szeretném még jó ideig használni.
2 sebességes, marokváltós. 1,33-as keverékkel üzemel (gyárilag is ennyit írtak rá)
60-as is elpöfög ha kell, de én nem szeretném addig kihúzni. Eleinte gyönyörűen megy, majd egy idő után lehet érezni, ahol kimegy az erő belőle... lassabban gyorsul, olyan mint ha meg akarna fulladni az üzemanyagtól nagyobb gáznál alacsony sebességen 2-esben.
Megnéztem a gyertyát, nem koszolódik, jól illeszkedik minden stb...
A kipufogónál rossz a tömítés (A közepe tájékán) ott fekete olajos lötty csöpög, de nagyon ritkán... Gondolom a régi lerakódott olajos üzemanyag. A tank az első indítás előtt ki lett takarítva. Nem volt konzerválva sajnos így az üzemanyag belerozsdásodott. De ahogy tudtuk kitakarítottuk. (Benzinnel)
1.benzinszűrő [ez a legfontosabb]
2.kipufogó kiégetése
A karbit még jópárszor szét kell szedd pucolás céljából,ha ennyit állt a vas...
Gyújtáshoz ne nyúlj hozzá,próbálj beletenni más hőértékű gyertyát
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!