Nos tisztában vagyok vele hogy hidegen jobb a kompresszió, de hidegen nem is húzom neki,(mivel még kell a motor) és mégis nagyon megyen.. Mikor bemelegszik akkor meg alig gyorsul..
A henger már vagy 2 éves, akkor lett fúrva 60ccm-re.
A dugót már 1x cseréltem benne, a gyűrűt pedig 2x, utóbbit még járatom, gondolkoztam rajta hogy emiatt, de régebbi bejáratott gyűrűvel is csinálta :(
Mitől csinálhat ilyet? Henger lenne már szar? Rossz karbi beállitás? Főfúvóka 72-es.
2010. ápr. 8. 14:47
1/9 anonim válasza:
Valószínűleg a karbival van baj. Amikor hidegen jól megy melegen meg rosszul az azért is lehet mert több benzint kap. Hidegen több benzinre is van szüksége de az a többlet meleg motornál már felesleges, ezért megy rosszabbul.
72-es fúvóka még kicsi is a 60ccmhez szal ezt viszont nem értem:S
2010. ápr. 8. 17:07
Hasznos számodra ez a válasz?
2/9 anonim válasza:
Ha a fúvókázás jó. Akkor igazából két dolog lehet vagy a gyujtásodban emennyiben gyári szétment a kondenzátor vagy a gyertya ami ez esetben nem megfelelő hőértékű.(a kompresszió hidegen semmiképp nem jobb mint melegen mert ugye a dugó alu a hengerpersely acél és logikusan meleg hatására az alu jobban tágul és ha nincs hűtése a hengernek akkor meg is szorul) ha nem értesz v.mit vagy v.mi kérdésed van msn:vajdakos@freemail.hu jah és a gyertyának 260illetve ha v.mit variáltál a fúráson kívül nagyobb hőértékűnek kell lennie
2010. ápr. 8. 17:43
Hasznos számodra ez a válasz?
3/9 anonim válasza:
a legnaogy hiba ha dugot 1x a gyürüt 2x cserélted ebben!!! ennél nagyobb hülyeséget nem halottam még!!! ha egy hengert felfurunk akro azt be kel járatni h összekopjon a DUGOVAL és a GYŰRŰVEL! magyarul te azzal h kiscerélted a bejáratott dugot és gyürüt elbasztad a motort mivel h igy már szart se ér! tapasztalatbol beszélek mármint ugy tapasztalat h volt nekem is motorom nem is egy hanem 3 és van rengeteg motoros ismerösöm szal tok egy smást a motorokrol föleg a simirol. Arany szabály ha a dugot és a gyürüt cserélni akarod akkor a hengert fek kel furni vagy ki kel cserélni!
2010. ápr. 8. 19:10
Hasznos számodra ez a válasz?
4/9 A kérdező kommentje:
Sajnos a hengert már nem lehet fúrni :S Vennem kellene újat.. viszont nincs zsém..
2010. ápr. 8. 19:51
5/9 anonim válasza:
Nekem is volt ilyen, hidegen tökéletes volt, de ahogy bemelegedett, nem volt hajlandó kuplunggal segítés nélkül menni.
Full gázon is csak tötyögni képes?
Ha megszakítós, akkor állítsd be a gyújtást és a hiba meg fog szűnni.
2010. ápr. 8. 20:19
Hasznos számodra ez a válasz?
6/9 A kérdező kommentje:
Annyira azért nem vészes :D hogy csak tötyög, de jelentősen rosszabb a gyorsulása.
2010. ápr. 8. 20:26
7/9 anonim válasza:
Jó azt nem teljesen úgy értettem, de nekem is volt ilyen és ha nem segítettem kiskuplungokkal, akkor nem volt hajlandó felgyorsulni.Gyújtást állítsd be, az nem kerül semmibe és lehet hogy megszűnik a hiba =)
2010. ápr. 10. 14:07
Hasznos számodra ez a válasz?
8/9 anonim válasza:
Hidegen nem jobb a kompresszió. Sőt akkor kissebb.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!