Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi a velemenyetek a Wolksvagen...

Mi a velemenyetek a Wolksvagen Amarok-rol?

Figyelt kérdés
mezogazdasaggal foglalkozunk es erre kellene, mi a velemenyetek rola? 2.0 TDI 163 LE Manualis 6 sebesseges valto

2016. máj. 2. 20:18
 1/5 anonim válasza:
Alapjában véve jo autonak tartom viszont kevés van az országban és nem olcsó ,bivaly erős motorja miatt mezőgazdasági ,es vontato terep autonak jo ajanlom még az l200-at és a navarát ezek "igénytelenebbek "és joval olcsóbbak az alkatrészek.
2016. máj. 2. 20:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

Egy autós magazinban mondták a következőt. Elhagyott a barátnőd? Marad a marok.

Jól van a viccet hagyjuk.

Az Amarokot én is nézegettem már mert jól jönne egy pickup szerű haszongép. De igazat kell adnom az utolsó válaszolónak mert lehetnek jobb lehetőségek is.

2016. máj. 2. 20:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
L200 inkább, az valóban terepre való.
2016. máj. 2. 21:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:

Van egy 20 ezer kilóméteres szolgálati autó itt, ami amarok. Motorikusan jó erős, de megbizhatóságról nem tudok beszélni, baszott nagy autó, ugyhogy mezőgazdaságba jó, de aki erdőbe jár nem, mert megfordulni vele kriminális. A gyári gumikkal a terepező képessége elég korlátozott számomra, bár extrémen használjuk. De a sáros csúszós úton tegnap vissza kelett fordulni, egyszerűen túl sok esső esett az agyagos talajra.

Belső tere engem nem fogott meg, úgy érzem sok helyen olcsó műanyagokat használtak fel, a 10 éves ford ranger anyaga is kemény műanyag, csak az jobb terepen, meg töredékébe kerül használtan. Engem a kemény műanyagok eltudnak riasztani, dehát ezt az autót kaptuk cégbe. Egyébként mutatós , szép autó.

2016. máj. 3. 09:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

Eszedbe ne jusson Amarokot venni.

Tele van extrákkal, országúton jó és kényelmes, de terepen nulla.

A cégnél ilyen trágyák vannak, folyamatosan szervizben van van valamelyik. Gyakorlatilag mindegyik megfordult szervizben már az első két hétben, és azóta is szorgalmasan járogatnak oda.

Kezdve onnan, hogy egyiknek a tanksapkaajtó nem nyílt egy hetes korában, a másiknak pár hónaposan sebváltót kellett cserélni, stb., amit csak el lehet képzelni, meg amit el se lehet képzelni.

Elsőben és másodikban is minden előzetes rángatás nélkül lefulladnak, ha leesik a fordulat.

Ha előzetesen nem kapcsolok be semmit, csak megyek kétkerékhajtással, és hirtelen sárba érek, akkor a kipörgésgátló lefogja a motort, hiába nyomom a gázt, egy pillanat alatt elakadok, mert leáll a motor.

Az mellékes, hogy eszméletlen ronda kocsi.

2016. máj. 16. 07:22
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!