Vettem agy CBR 929 RR-t. /2000/nagyjából rendben is van. Mitől lehetnek a leírt problémák?
Hidegen pöccre indul.Melegen picit más a helyzet. Ha leállítom és rögtön újraindítom úgy OK. Ha várok 5-10-15 percet akkor már problémás az indítás.
5 perc után beindul,de még 10 másodpercig alig bír eljárni alapgázon.
10-15 perc után meg 20-30 másodpercig kell startolni hogy elkapja.
Ezenkvül a fogyasztás is szerintem túl nagy. 8,5 liter alatt nem tudtam vele menni.pedig 120nál gyorsabban nem mentem és 3000-es fordulatnál már váltottam.
A kompresszió rendben,szelepek rendben/márkaszervizben mérték/A számítógép hibakódot nem jelez.szerintük nincs semmi hibája.
Szerintem meg van mert nem hiszem,hogy normális az egy injektoros motornál,hogy ha elbillentem a motrot/pl letámasztom,akkor leesik a fordulat. Mostanra már rájöttem hogy ilyenkor az egyik henger hagy ki,vagy csak nem jár rendesen,mert nincs az a tipikus 3 hengeres hangja. Kicseréltettem a gyertyákat/márkaszervizben/ Még mindig csinálja.ráköltöttem 1 csomó pénzt,átnéztek mindent/gyertya,szelepek,kompresszió,légrendszer,kipufógó szelep,injektorok szonkronizálva/ ott vagyok ahol a part szakad.
A tartályt kimostam,TELJESEN TISZTA.
Már azon gondolkodtam hogy kipróbálok valamilyen INJEKTOR tisztítót amit a benzinbe kell keverni.Csak attól félek,hogy esetleg nem tesz jót neki,ártok vele.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!