Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Az újabb kb.8-10 éves BMW-ken...

Az újabb kb.8-10 éves BMW-ken miért világít mindig valamilyen hibalámpa?

Figyelt kérdés
Csomó népítéletben írják.
2016. ápr. 27. 22:58
 1/7 anonim ***** válasza:
53%
Mert már teleelektronikázott sz.ar mind annál több hibalehetőséggel. Mondhatjuk korszerűnek, de az igazság az hogy inkább vennék egy 20-30 éves BMW-t mint egy 5-10, esetleg mai darabot. És ugyanez igaz a többi német és francia márkára is.
2016. ápr. 27. 23:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
12%
Minél több a hibalehetőség annál több az esélye hogy valami hiba is elsz. :D
2016. ápr. 27. 23:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
0%
Mert a tulaj lusta kitöröltetni a hibakódot egy e-bay-en kapható odb2-es csatival
2016. ápr. 28. 01:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
46%

Utolsó: Hiába törli ki. Ha valami rossz, egyből vissziatér a hiba és ugyan ugyan úgy világítani fog a lámpa.

Egyébként én is inkább egy 20-30 éves bmw-t vennék. Sokkal jobb autók voltak.

2016. ápr. 28. 06:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
0%

2 jellemző hibalámpa szokott világítani, az egyik az anyósülésben lévő szenzor hibáját jelzi, (azért nem foglalkoznak vele, mert annyi a jelentősége, hogy ütközés esetén mindenképp durran a légzsák, akkor is, ha nem ül senki az ülésben) a másik általában ABS/DSC hiba, ez már problémásabb, mert valami nincs rendben a menetbiztonsági elektronikákkal, legtöbbször ez is szenzor hiba...


erre mondják az okosok, hogy bezzeg a 30 éves zsiguliban nem vóótak ilyen gondok... (jah, csak abban se menetstabilizáló, se ABS, se légzsák nem védte az utasok életét, de az már nem számít a maradiaknak, csak a károgás megy...)

2016. ápr. 28. 19:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:

A 30 éves Zsiguli is kukába való, az összes orosz fostalicska másolattal együtt. Egy tányért nem tudtak maguktól elkészíteni, nem hogy egy autót. 1. voltam.


Jó dolgokat csinál a nyugat az autógyártás terén, csak sajnos a formák nagyon unalmasak, és nem tudsz belenyúlni, de még a szervizben sem tudnak hozzányúlni, az a legröhejesebb. Tapasztaltam.


Itt már nem a minőség a lényeg, hanem az eladhatóság és a mennyiség. Az eladhatóság alatt az extrákat és a modern kinézetet értem. Úgy van összerakva hogy hajlamos legyen több sebből vérezni egyszerre és drága javíttatási költséggel rohangálj a szervizekbe.

2016. ápr. 28. 19:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
Ez teljesen jogos, régóta tudjuk, hogy a profit a lényeg, azt pedig úgy lehet maximalizálni, ha a garancia időt pont kihúzza hiba nélkül az autó (vagy bármilyen más termék), aztán meg sorra jönnek az alkatrész cserék... :)
2016. ápr. 28. 19:58
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!