Eltörött a hosszbordás szíj egyik eleme, mi az oka? (kép)
Ill így el lehet indulni a kocsival vagy inkább vontatni kéne?
Am egy 2001-es 110 lovas 1,9 TDI Ocatvia-ról van szó.
Szíjfeszítő volt, és el ne indulj vele, sőt be se indítsd.
Go szerviz, de csak vontatva.
Ez konkrétan azt jelenti, hogy a vezérlésed minimum durván túlfutotta a csereperiódust, akár többszörösével is.
A motort ne indítsd, és reménykedj, hogy a vezérlésed nem kavarodott meg.
Mikor cseréltettél vezérlést?
Az ékszíj a generátort hajtja, meg a vízpumpát, esetleg a szervót, de a vezérléshez semmi köze nincs... Persze... Hosszbordás szíj vezérlésre... Persze...
Ha nincs ékszíj, nem töltődik az aksi, meg melegszik a motor... Ami persze nem jó... De ne mondjatok már akkora baromságot, hogy elmászik a vezérlés... Közr nincs a vezérléshez a hosszbordás szíjnak...
Igen, ez nem a vezérműszíj hanem a hosszbordás szíj amiről a klíma, vízpumpa,szervó stbstb megy.
Am 158000 ezernél volt benne cserélve(akkor elszakadt konkrétan, de semmi kárt nem okozott) utána 170000 nél volt szart be szintén szakadással(akkor az autószerelő azt mondta rosszul volt felfogatva valama rajta, de most már nagyon fesza lesz) utána az 2 hét múlva szart be...de akkor ugyanaz a szerelő azt mondta hogy gyári hibás volt a cucc akkor ki lett cserélve ingyen és most 186500 nál tört így el.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!