Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 2 ütemű 50 ccm-s robogon...

2 ütemű 50 ccm-s robogon nincs alapjárat. Mi lehet a baj? Bivebben lent.

Figyelt kérdés

A szituésön a következő: csak ugy tudom elindítani hogyha be rúgás közben full gazt húzok, aztan 2-3 de van hogy 1. rúgásra is elkapja es beindul es tudok menni vele. Viszont amint elengedem a gaz kart szépen elkezdene leereszkedni alapjaratra, de tovább süllyed olyan mértékben hogy lefullad. Hogyha pedig miután átlépte a "holtpontot" es húzom a gaz kart akkor nagyon nehezen tudja visszahozni de visszahozza a fordulatot.

Tények: karburátor mar vagy 50-szer kitisztitva, ennél sterilebb nem is lehet. Légszűrő van. Aksi nincs mar régóta de ez nem befolyásolja (oninditozni nem tudok ha valaki ilyen tanáccsal látna el). Karburátoron a melleklevego csavar koppra tekerve majd 2,1.5-t ki, megvolt. Alapjárati csavart hiába tekerem semmi hatás. Mi lehet a probléma ?



2016. ápr. 23. 12:16
 1/8 szerencses85 ***** válasza:
Más méretű főfúvókát próbáltál már?
2016. ápr. 23. 16:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
Nem próbáltam, mert en szerintem teljesen logikátlan. Ugyanis semmi módosítás nem történt a motoron csak egyhelyben állt sok ideig es az állás elott volt alapjárat. Úgyhogy nem a fofuvoka lesz a ludas, hogyha eddig volt alapjárat.
2016. ápr. 23. 16:54
 3/8 anonim ***** válasza:
Akksi nincs ez ok, de a gyujtást ettöl független ellenörid, mármint a gyujtásrendszert, nincs-e benn kosz stb.
2016. ápr. 23. 20:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:
A gyújtásrendszer teljesen jo. Megfelelő időben van szikra, gyertya jo.
2016. ápr. 24. 10:39
 5/8 anonim ***** válasza:

Alapjáratról beszélünk, mégis a főfúvókát emlegetik itt neked, mikor az alapjáratit kellene. Gondolom azt is kitisztítottad.

Egyébként az nem általános szabály hogy az alapjárati levegőcsavart ennyire meg annyira kell kitekerni, hisz akkor nem kellene oda állítási lehetőség. Azt annyira kell kitekerni ameddig gyorsul az alajárat és nem megy át gyenge erőtlen pöfögésbe. Régebben volt hozzá még üveggyertya is és azon lehetett látni hogy amikor az alapjárati robbanás színe megfelelő volt, akkor volt a legjobb.

Mivel a karbin minden gyári, súber, súbertű oké, nem szív be a bovdennél, jó a benyaszint, akkor lehet ludas még a főtengőszimmering is, vagy a membránszelep esetleg nem zár rendesen.

Sorban meg kell ezeket nézni, tovább kell lépni.

2016. ápr. 25. 16:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:
Igen most már én is főtengelyszimeringre gyanakszom, már utána olvastam sok helyen és valószínűleg az lesz a ludas. köszönöm! :)
2016. ápr. 25. 22:27
 7/8 tesho válasza:
Mi lett végül a megoldás? 😉
2021. márc. 8. 18:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
5 éves téma, lehet már nem is emlékszik, vagy meg sincs a motor :-)
2021. márc. 9. 17:47
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!