Audi A4 vagy BMW 3? (többi lent)
Na olyanoktól szeretnék segítő tanácsot kérni akiknek már volt mind a kettő és/vagy elég jól ismerik ezt a két márkát.
Helyzet: 2006-os (+ / - egy év) évjáratú, A4-es Audi vagy 3-as BMW, kb 2000 cm3-es, váltós, autót szeretnék venni, a dízel vagy benzin kérdést se tudom eldönteni mert kb 50-50 arányban javasolják mind a kettőt(?). A fő kérdésem az lenne h aki ezeket ismeri mint mond, melyikkel van ritkábban baj (tehát műszaki megbízhatóság???) és ha mégis van vmi szerelni való akkor melyikhez olcsóbb az alkatrész és a munkadíj (tehát karbantartási ktg???), tudom h két neves német márka és túl nagy különbség anyagiakban nem lesz, de azért mégis...? Illetve minden egyéb észrevétel is érdekelne..
Szokták kérdezni h mennyiért akarom venni: 1,5-1,7(-1,8) M forint és h mire akarom használni: semmi Xtra, vidékről 1x fel pestre hétköznap ott ide-oda, aztán hétvégén haza, majd vissza (= szerintem heti 300 km reális)
előre is köszönöm az észrevételeket!
3as le vagy maradva. Már az összes suttyó és cigulrán Audit vesz magának azzal vagizik. Amelyiknek nincs rá pénze az Volksvagányt. A bmwk ott állnak árván a kereskedésekben mert nem merik az emberkék megvenni a magasabb fenntartás miatt mert már rájöttek hogy drága szórakozás. Olcsón akarnak vagizni ezért veszik ezt a kettőt, Audi vagy Vw. Az Audihoz sok Vw alkatrész jó ezért is olcsóbb javítani meg ugye ért is hozzá minden szerelő. A bmwhez meg vannak olyan alkatrészek amiket az unixból vagy a bárdiból meg se tudsz venni.
Látszik is sok Audi raj ongó van itt a pontozásokból.
Vegyél te is azt.
Ha meg még jobbat akarsz magadnak akkor veszel egy Accordot, annál biztos nem kell félned hogy behal.
Félve válaszolok, mivel látom, hogy itt minden válaszoló 0%-ra lett értékelve! :D
Nekem volt 2004-es Audi A3 2.0PDTDI-m most 2007-es BMW 320D-m van. Bár tudom itt A4-esről szól a kérdés, de nem gondolom, hogy fenntartásban és élményben jelentős különbség lenne az A3 és A4 között.
Ezt ugyan korábban írták és le is pontozták, bár nem értem miért, mert ezt én is tapasztaltam, hogy adott kategóriában az Audi-t olcsóbb fenntartani.
Én amúgy mindkét autót szerettem, a BMW-t jobb vezetni a szokásos elcsépelt hátul kapar szlogent idézve!
Ami viszont biztos, hogy egyiket sem olcsó fenntartani, ha ennyire szempont a fenntartás egyik márkát sem ajánlom.
Azt sem értem miért lett lepontozva az aki leírta, hogy E90-es BMW nem jön ki ennyiből.
Koax csak rám mérgesek mert le merem írni az igazat mert engem nem érdekel a pontozás. Igazad van én is ezt írtam. De a bmwben nem csak a hátsókerék a lényeg. A bmw a vezetési élményre fejleszt és az autói mint kultivált autók lesznek és idő elteltével növekedik az áruk a rosszak meg elhullanak. A most kaphatókkal is ez lesz. De az Audinál ez nincs meg. Még a Hondák körül is nagyobb a felhajtás.
Az nem kerek ha semmi extra igény nincs akkor minek Audi vagy bmw?
Lehetne Passat tdi és az már évente 15.000 km-ernél elég spórolás az üzemanyagon hogy megérje meg nagyobb is jobb pakolni ha kombi változatot vesz. Erre a célra felesleges flancolás a bmw vagy az Audi.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!