Tökéletes versenyautó alap?
Milyen autó tökéletes építési alap egy kettős használatú versenyautóhoz?
Olyanra gondolok ami legális és biztonságos közúton közlekedve is de miután kiért a pályáig ott is megállja a helyét
Nem huligánkodós meg nem veszélyeztetős
Szabályosan szoktam közlekedni :)
Pl az első vagy a hátsó kerék jobb a pályára?
Az egyik közeli pályán szokott pályanap lenni
Ott pl a swiftek jót mennek
És soknak van rendszáma
Milyen a tökéletes autó ha az ember nem akar hivatásos versenyző lenni de néha napján menne pár kört egy olyan autóval ami akár melóba is el tudja vinni?
Ilyen második hobbi autó szerű
Tehát leszögezem mégegyszer nem is veszélyeztetnék senkit az úton meg versenyző se akarok lenni
Csak érdekel vannak e ilyen autók amik pályán is megállják a helyüket majdnem gyári állapotban :)
Majdnem gyári állapotban?
Swift-ből a GTI például, bár abból ritkaság az eladó gyári, inkább átépíteni szokták sima 1.3-ból.
De igazából szinte minden márkának van sportosra vett autója a hétköznapi modelljeiből is.
Mennyit szánsz rá?
Igazából áron még nem gondolkoztam
Egyenlőre csak gondolkodom rajta
A swift pl azért érdekes számomra mert most is van 2 a családban
Ahhoz értek valamennyire
Már egy ezres is lehet jó
Nem vagyok sebességmániás a vezetés maga jobban érdekel (kanyarok és technikázás)
Persze ha akármennyi lenne a keret akkor egy hátsókerekes japán coupe lenne a nyerő (hacsi,silvia esetleg supra) csak a japán hátsókerekesek nem olcsóak
Kezdésnek a swift árszint lenne jó szerintem
Vagy hasonlók pl colt,323 vagy corolla
Egy strapabíró autó ami elég erős a pályára tanulni de ha valami baja lenne nem vágna földhöz
Ezres Swift versenypályára? Ugyan már, ennek így semmi értelme.
Szerintem vegyél egy Calibra-t vagy GSI Astra-t, esetleg Golf GTI-t, azokban már van annyi erő, hogy érdemes lesz pályára menni velük.
Az ezrest nem pályára mondtam
Nap mint nap azzal ingázom
Szerintem közvetlen kis gép
Csak nehéz GTihez jutni
A német márkáknak nem vagyok rajongója..
Elcsépelt minden versenysorozat azokkal van tele...
A japán motorok jobban megfogtak
Kinek a pap ugye...
Nah akkor 1 fontos dolog!
Olyan nincs, hogy utcára és versenypályára is jó egy kocsi!!
Én is így gondoltam mikor el akartam kezdeni driftelni, de ilyen nincs, vagy utcai egy kocsi vagy versenyautó.
Nem mind 1 mennyi pénzed van rá, milyen versenyre akarod használni.
Én mindenképp RWD-t ajánlok mivel az az élményautó egyik rész, hogy hátul hajtson.
Gyári állapotban egy 250+ lóerős autó ami egész élvezhető, de az meg már 4M forint, pl. subaru.
Szerintem a legjobb választás egy e36 328i lenne. Manapság már elég ritka szépet találni, de olyan 1.3M-ért veszel egy alapot, aláraksz egy min. 3.46-os nagyházas sperr-t, de minél rövidebb annál jobb móka. kell egy hengerenkénti leömlő rá, a 325-ös szívósora és egy Chip és a gyári 193 lóerőből lesz kb 220-230. Ezzel tudsz menni gyorsulásokra és ha akarod tudsz driftelgetni vele az utcán is, ha meg leesek az eső, akkor meg bárhol keresztbe megy
"Emberek, a kérdező, Suzuki árkategóriában akarja a csodát, ne ajánlgassatok már neki benzintemető BMW-ket, meg japó sportkupékat"
Vicces, hogy emiatt úgy pontozzátok le a második hozzászólást, hogy a kérdező csak a negyedikben jelzi, hoyg milyen árkategóriára gondol.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!