A 156os alfák miért ilyen olcsóak mind külföldön, mind
itthon?
11/20 A kérdező kommentje:
Egy barátom 1 éve vett egyet, 7 évesen, Alfa mániákustól, tűrhetően rendben tartva.
1 év alatt cserére szorult egy komplett szelepvezérlés, kupplung kinyomó csapágy, féltengely-szimmeringek, első lengőkar gömbfejek, olajdekli tömítés kétszer, légmennyiség-mérő, lambdaszonda, gyújtótrafó.
2016. ápr. 20. 08:12
Hasznos számodra ez a válasz?
13/20 A kérdező kommentje:
Hát a twinspark benzin nem is olyan f***a :D
2016. ápr. 20. 10:49
Hasznos számodra ez a válasz?
15/20 A kérdező kommentje:
azt tudom hogy nem éppen a legjobbak között van
Twin Spark motorból az 1.8-ast kell venni, az elég kitartó tud lenni. Az 1.6-os nagyon erőlködősre sikerült, a 2.0 pedig alapból rossz.
Ha kevesebb problémát akarsz, és mindenképpen Alfát, akkor 159-et kell venni. Azzal is van gond, de kevesebb. Cserébe drágább az alkatrész, és a fenntartás, és többet fogyaszt. :)
2016. ápr. 22. 15:30
Hasznos számodra ez a válasz?
Úgy tudom, 156-ból a 2.4 D öthengeresekkel legalább motorikus gond nem nagyon szokott lenni.
2016. ápr. 26. 08:35
Hasznos számodra ez a válasz?
Azért ilyen olcsók, mert szétvannak hajtva, nincs lóvé fenntartani és költeni rá, hullik szét, és inkább eladja a paraszt. Az Alfa nagyon jó autó, de tudni kell bánni vele, szeretni kell és kell hozzá lóvé fenntartani, nem amolyan igénytelen Suzuki kategória (nincs bajom a Suzukival, remek autó, a világból kimegy törődés nélkül), törődni kell vele, foglalkozni, ápolni, szervizeltetni. Aki szereti az Alfa-t, neki nem az számit, hogy mennyit költ rá, hanem az hogy Alfa-ja van. Nekem is volt 156-os Alfa-m, nem mondom, hogy nem volt gond vele, de szerettem, áthordtam Bécsbe szervizeltetni, ott értenek hozzá. Szóval egyik ember szarba se nézi, másik embernek a szíve csücske...
2016. ápr. 26. 16:21
Hasznos számodra ez a válasz?
19/20 Opel Driver válasza:
Nekem is 156-osom van, 2.5 V6 24V. Én 300.000Ft-ért vettem, full papírok nélkül, bemattulva, pókhálósan, jó szar állapotban. Merthogy 7évig állt egy Budapesti csarnok mellett. Megvettem nyáron, februárban lett kész, rendszámmal együtt. Úgy van most 1,1 millióban, hogy a létező összes kopóalkatrész ki lett cserélve, és egy két hiba meg lett rajta javítva. Az szerintem nem olyan rossz egy olyan autótól, ami közel 200lóerő és 7évig állt. Viszont ennek 101%-ig igazolt előélete volt, német szervizkönyvvel. A szerviz pedig minden egyes javítást igazolni tudott. Szóval ÉN jól jártam az Alfával. Zseniális autó, imádom. Szerintem azért lehet a kis motorosokhoz olcsón hozzájutni, mert lelakták, szétbarmolták, kihajtották, esetleg sajnálták a pénzt a megjavíttatásra.
2016. ápr. 30. 17:46
Hasznos számodra ez a válasz?
"Az szerintem nem olyan rossz egy olyan autótól"
Végül is csak a vételár tripláját verted el rá, tényleg nem olyan rossz. :D
Nincs ezzel gond, ha valaki ezzel képben van és úgy fog bele, hogy tudja, hogy ennyi lesz a vége, lehet így jó boltot is csinálni.
De az átlag nem ilyen. Megveszi 4-5-6 kilóért, aztán fenntartani már nincs lóvé ( ugyanúgy, mint az olcsó BMW, Merci,Audikat ).
P.S.:
Nem gondolkoztál még névváltáson? :D
2016. ápr. 30. 17:58
Hasznos számodra ez a válasz?
Kapcsolódó kérdések: