Nem kell a kutyának se , kereslet kinalat, illetve szerintem árban adják őket 12-15 éves autók 500 ezer és 1,2 millió között mozognak. Ha ugy nézzük az opel g astra is ennyiért megy, és legalább megbizható. Alfát csak az vegyen aki szivben is alfás én nem sajnál rákölteni. Én is szép autónak találom őket, csak vannak gondok velük, de mondjuk nem több mint egy 2000-es mercivel.
2016. ápr. 19. 12:57
Hasznos számodra ez a válasz?
2/20 Wadmalac válasza:
Nagyon gyors az érték-amortizációjuk, nem értéktartóak.
Vannak velül szerviz gondok rendesen, de az ebből eredő hírük rosszabb, mint jogos lenne. És az árakat a kereslet befolyásolja.
2016. ápr. 19. 13:03
Hasznos számodra ez a válasz?
3/20 anonim válasza:
Mert igényes autók, igénylik a törődést, jó minőségű alkatrészt, motorolajat stb. Ezen kívül igazán hozzáértő szerelő sem sok van aki rendes munkát tud rajtuk végezni. Így sokak számára vállalhatatlan feladat az üzemeltetés, illetve az, hogy nem lehet kendácsolva megbízható állapotban tartani.
2016. ápr. 19. 13:19
Hasznos számodra ez a válasz?
4/20 anonim válasza:
Pontosan azért, amit leírtál: ezt gondolják róluk az emberek.
Az Alfa Romeo nagyon sok törődést igénylő autó. Ha ezt nem kapja meg (és sajnos a legtöbb nem kapta meg), akkor egy romhalmaz lesz belőle, tele idegesítő hibákkal.
A 156-os és minden más Alfa is olyan autó, amibe bele lehet szeretni, imádni lehet. Akkor megéri keresni egy jobb állapotú, szintén Alfa fanatikustól származó autót. Ha viszont olyan kocsi kell, amire nem akarsz sokat költeni és foglalkozni vele, kerüld. Ezért kerül ennyibe. Mert senkinek sem kell. Én személy szerint mindig akartam egyet, de nem engedhetek meg magamnak egy harmadik kocsit.
2016. ápr. 19. 13:28
Hasznos számodra ez a válasz?
5/20 Wadmalac válasza:
Ez tipikusan a "csak fanatikusoknak" autó kategória.
Csak ez mondjuk egy Lancia Delta HF Integrale esetén nem értékrontó, mert ritka, mint a fehér holló. Alfa meg van mindenhol xarásig, mert fű-fa-virág megveszi csak jujdeszép alapon, aztán meg elvárja a Suzuki-igénytelenséget, nem kapja, lelakja, eladja.
2016. ápr. 19. 13:38
Hasznos számodra ez a válasz?
6/20 anonim válasza:
Így van! Megveszik és ha valami baja lesz akkor a legolcsóbb alkatrészt veszik bele. Mindenből csak gyárit szabad. 8-10 ezrenként olajcsere stb..
2016. ápr. 19. 19:47
Hasznos számodra ez a válasz?
7/20 anonim válasza:
Mert nem kell senkinek szinte. Aki közlekedésre keres autót annál alapból nem alternatíva. Aki meg hobbinak, annak meg sok más lehetősége is van még olyan autóra ami szintén élvezetes, de cserébe mégse kell vele annyit szórakozni.
Ez az igényes autó meg kétértelmű is lehet. Igényes autó inkább az ami minimális törődéssel is kimegy a világból, mert igényesek voltak a tervezői és megbízható technika van benn. Na ez igényes.
2016. ápr. 19. 21:00
Hasznos számodra ez a válasz?
8/20 A kérdező kommentje:
Mondjuk ha autót veszek arra, hogy rendesen használjam akkor rendesen is kell szervizelnem és olajat cserélnem. Vagy ha olyannak veszem amit ha összetörök akkor kuka, akkor persze, hogy nem érdekel az állapota.
2016. ápr. 19. 22:40
9/20 anonim válasza:
Nos ez az, itt a csak olajcsere stb semmire sem elég.
2016. ápr. 19. 22:43
Hasznos számodra ez a válasz?
10/20 anonim válasza:
A 156-os Alfák eleinte eléggé problémásak voltak. Ezeket a problémákat javarészt gyárilag orvosolták gyors két egymást követő facelifttel. A faceliftes (asszem 2003 utáni ) 156-os Alfák már nem mennek vas árban, a régebbiekkel ellentétben. A régiek közül nem ritka, hogy ránézésre szép autót árulnak külföldi okmányokkal 200 000Ft környékén :D
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!