Miért dobál/húz félre 100km/h-s tempó fölött az autóm?
Az hogy gondolom,meg lehetséges, itt már kevés. Elkell vinni
futómü beállításra ez elengedhetetlen, a lengéscsillapítókat
is érdemes lenne megnézni!
@2.: hülye vagy!
@1. és 3.: köszönöm, igazatok van, átnézetem a futóművet, aztán állíttatom ha kell.
A kérdésed napján erős szél fújt az egész országban. Nem lehet, hogy a széllökésektől imbolygott az autód.
Aznap az egyik autópályán volt olyan szakasz, ahol le kellett lassítanom 100-110-re, mert instabilnak éreztem az autót 120-130-nál (2000-es Swift sedan).
Egyébként a gyári gumi méret egy kicsit ballonos (155/70), így a guminyomásra is oda kell figyelni, ami könyv szerint 2.3 bar, ill. ha 5-en ülnek benne, akkor 2.5 bar.
Hosszú gondolat, de hátha segít.....
A Te esetedhez hasonlóan ez is fronthajtású kisautó volt. Futómű, gátlók, gumik, felnik, minden OK, egyenletes gázon nem sétál, viszont gázadáskor jobbra, gázelvételkor balra húzott, nem is kicsit.
Semmiféle futóműállítás vagy a kerekek össze-vissza cserélgetésétől nem változott. Már azt hittem elgörbült valamelyik nyúlván, vagy deformálódott a kasztni.
A sokadik emelés és alámászás után vettem észre, hogy az alsó motortartó gerenda szilentje lóg. Előtte hiába emeltem akár a küszöbnél, akár a keresztgerendánál, mindig ráült a motor súlya és nem volt érzékelhető a lógás. Csak amikor a váltó alá került a krokodil, és az emelés egy pontján éppen tehermentes volt a bak, akkor lehetett érezni a lógást.
Csere után. azonnal abbahagyta a sétálást. :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!