Mi okozza ezt a hibát a dízel autómnál?
Egy céges Ford Connectet használok jelenleg napi szinten. Már 1 hete csinálja a következőt:
Délután meló végeztével bepattanok az autóba, elindulok, megyek vele kb 3 percet egy gyár területén, majd a portánál le kell állítanom, mert a motorháztető alá is benéznek (kulccsal nyílik csak sajna). Az autó átnézése 2 perc kb, ezután újra elindítom, és ahogy engedem fel a kuplungot, elkezd rángatni, és lefullad. Eleinte azt hittem, hogy túl gyorsan engedem fel, de ha gázt is adok hozzá, akkor is lefullad. Viszont hideg indítás után nem csinálja ezt, csak ha autózok 2-3 percet, majd utána akarok újra indulni.
Van valami ötletetek?
Mikor és milyen motorral pontosan?
Am miylen cég ez h ennyire vizsgálnak?:D
2009-es évjáratú a gép, 1.8 TDCi motorral.
A győri Audi ilyen szigorú. :)
Le mertem volna fogadni, hogy 1.8-as dízel! :D
Nálunk is ilyenek vannak a cégnél. Szintén 2009-esek. Traktor hangjuk van rendesen. Hidegindításkor hatalmas fehér büdös füstöt nyomnak. Télen pedig másodpercekig kell indítózni, különben leáll. 2000-2500-as fordulat között gyorsításkor néha rántanak egyet. Szóval van bajuk elég. De ezt a hibát mint amiről írsz még nem tapasztaltam náluk.
A traktor hang valóban megvan. :D Ritka ronda hangja van, főleg mikor még nem üzem meleg. Ahhoz meg kell negyed óra, mire felmelegszik, nem sieti el.
Télen nekem is sokat kellet indítózni, végre elindult, majd bekapcsoltam az ablaktörlőt, és lefulladt. :D Utána már nem volt hajlandó elindulni.
A rángatás is ismerős, pedig nincs bennük akkora nyomaték, hogy szétszakítsák a kasztnit.:D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!