Milyen üzenete van számotokra, ha egy ember az alábbi autókból száll ki?
1: Mercedes
2: Audi
3: BMW
4: Volvo
5: Lexus
Mindegyik autó max 4-5 éves, 10-15 millió Ft értékű.
ma 13:51
Akkor ott megint csak az emberekkel van a probléma. Én is a 3 német márka egyikét hajtom, ráadásul valamelyest feltűnőbb modellt, valahogy mégse jött oda senki sem ezért beszólni.
"ha mondjuk éppen csak úgy sikerül megállnom a helyszűke miatt egy bevásárlóközpont parkolójában, hogy rálógok egy vonalra, akkor ziher, hogy a mellettem bevásárlókocsit toló a bajsza alatt morogni kezd, hogy "persze, mert neki xyz autója van". Persze, ha egy piros WagonR+ -al állnék ugyanúgy, a kutya észre sem venné."
De, igen. Megint csak magamból indulok ki, elküldöm a szuzukist és a béemvést egyaránt a húha anyjába, ha paraszt módon parkol.
Egyébként kérdező, ne vedd rossz néven, nem bántásból mondom meg az is lehet, ohgy nincs igazam, de szerintem neked valami komplexusod lehet. van, aki azt hiszi, hogy az emberek folyton bámulják, van aki szerint folyton követik - te meg azt hiszed, folyton mindenki az autóddal van elfoglalva.
Biztosan vannak, akiket zavar vagy utálnak érte, de komolyabb összegben mernék fogadni, hogy az emberek 99%-a leszarja, mit vezetsz.
1: Fő hangsúlyt a kényelemre helyezi. A terepjáróval villantókra ez kevésbé igaz. Általában idősebb, talán a 3 német közül a legkevésbé a feltűnés a célja. Inkább csak élvezi az életet és hogy van pénze.
2: Nekem a leginkább "ellenszenves", ha már muszáj választani, bár igazából egyik sem az. Szerintem a márka az évtizedre átvette a Mercitől a maffiózóautó szerepét. A tulajok közt mintha felülreprezentáltak lennének a "nem egyenes úton lett a pénz, de bek*phatjátok" típusú emberek.
3: Innen kedvenc, bár itt is sok a "lássátokhogyvanpénzem" hüly*gyerek. Szereti a sportosságot, nem olyan karót nyelt, mint sok audis.
4: Mercihez hasonló, innen talán a leginkább polgárinak látszó. Talán a legkevésbé irigyelt is, ezért jó választás lehet annak, akit zavar az ilyesmi. Nekem a belterük egy kicsit túl egyszerű, de azért tetszik ez is.
5:Mercihez hasonló. Minimum enyhén autób*zi, vagy Lexus kereskedő ismerőse van; Magyarországon (is) majdnem mindenki a németektől választ amúgy. Esetleg ki akar lógni a sorból, illetve ez is kicsit kevésbé utált, a Volvohoz hasonlóan. Nagyjából ugyanez érvényes az Infinitire.
Ez persze magánvélemény, meg sokkal többet lehetne beszélni róla, nagy kedvencem a téma. :)
Bennem azért nem vált ki semmit ,mert
1. Nem lehet tudni,h ujonan vette vagy használtan (részletre akár) amire ramegy a gatyaja ... :D
2. nekem egyik márkából sincsen (mert hondaparti vagyok)
3. Megtehetném én is hogy vegyek barmelyik márkából a felsoroltakközül újat is (max a lexus kéne ) Japán párti vagyok
4. Ismerőseim közül van aki megtehetné,hogy vegyen szinten ujat a felsorolt márkákból ,de mégis suzuki vitarával jár (ujonan vette)
10 éve volt egy főnököm amikor egy kisvállalkozásnak dolgoztam és amikor mentünk ki cégekhez és látta, hogy az ilyen felsorolt autóból száll ki valaki akkor mindig megjegyezte rá, hogy biztos maffiózó cigó párthaver adócsaló.
Utána egy kicsit jobban kezdett menni a vállalkozás és ma már úgy tudom ő is e márkák valamelyikével jár.
Úgyhogy erről ennyit...
25: Miért, szerinted ha valaki lízingeli az autót, akkor a havi akár többszázezres lízingdíjat nem kell kifizetni??
Egyébként a vállalkozók nagy része lízingeli az autóját, így tudják 5-6 évente cserélgeti, mikor lejár a lízing.
28: Nem hiszem el, hogy ennyire korlátolt vagy!
Nem arról van szó, hogy valaki keres alkalmazottként havi 120e nettót és abból fizet 100e-t egy autólízingre. Bár nem is hiszem, hogy ilyen hülye létezik egyáltalán.
Hanem arról, hogy adott egy vállalkozó, aki ahelyett, hogy 10+ mill Ft kp-t rögtön beletenne egy autóba (miért is tenné bele, ha a vállalkozásában is tudja forgatni inkább?) inkább a vállalkozás havi 1-2-3-x millió Ft bevételéből (!) fizet 100-200e Ft lízingdíjat, plusz még le is tudja amortizálni.
Ez neki kb olyan, mint hogy te az alkalmazotti, fix. 120e Ft fizetésedből kifizetsz 10e Ft-ot havonta egy telefon részletére.
Azért a napi 30 millió Ft-al eléggé mellényúltál, mert az évi kb 11 milliárd, ennyit még a 2-3 legnagyobb pártközeli cégek tulajdonosai sem vesznek ki évente osztalékként
Ja és nem beszélve arról, hogy egy ilyen kategóriájú autót nem elég csak megvenni, vagy fizetni a lízingdíjat, hanem fenn is kell tudni tartani!
Évi minimum egy szervíz min. 100-150e Ft, ha nincs semmi extra teendő, egy gumiszett 250-300e Ft, plusz a biztosítások, súlyadó, nem kicsi üzemanyag fogyasztás, stb, stb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!